//

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) super, dank je! volgens mij moet ik er verder wel uit komen dan......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #241  
Oud 01-12-10, 16:10
Burnd Burnd is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

super, dank je!

volgens mij moet ik er verder wel uit komen dan...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 01-12-10, 16:46
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biancaatje Bekijk bericht
Ik heb nu 4.2.1 (8C148a) (05.15.04) en de JB is gelukt, Cydia werkt.
Helaas krijg ik Tom Tom niet meer geinstalleerd.
Krijg de melding ....... is niet ondertekend
Maar met een JB moet dat toch wel werken?
Ik heb TomTom netjes gekocht en ondervind dit probleem niet, ook niet na de jailbreak
  #243  
Oud 01-12-10, 17:21
Dagaloni Dagaloni is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronaldokloos Bekijk bericht
had gisteren het zelfde probleem. je moet ff de iphone in DFU mode zetten via redsn0w en dan via itunes ff herstellen zo is het bij mij wel gelukt om de iphone te herstellen je bent dan wel je jb kwijt ....
Moet dat via redsn0w? Ga ik zo dan even proberen! Thanks!

Het gekke is trouwens wel dat als ik een wit scherm heb op mijn iPhone (na redsn0w) en ik herstel 'm via iTunes dan gaat lijkt het of Redsn0w dan deels verder gaat op mijn iPhone. Heel bizar.

Hopelijk gaat 't werken via Redsn0w in DFU zetten!

Het is niet gelukt. Ik krijg alweer foutcode 1015.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 02-12-10 om 22:06. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken!
  #244  
Oud 01-12-10, 18:46
thomth thomth is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 107
Standaard

Dus geen van je gewone apps doen het nog?
  #245  
Oud 01-12-10, 18:48
Dagaloni Dagaloni is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 28
Standaard

Nee, hij start niet op. Je moet 'm tethered opstarten via Redsn0w.
  #246  
Oud 01-12-10, 18:54
Joery34 Joery34 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joery34 Bekijk bericht
Oke, ik ben dus totaal niet into de jailbreaks maar heb wel antwoord gezocht op mijn vragen maar niet kunnen vinden. Ik heb dus een iPod touch 32 gig 3G met 4.2.1 en wil deze jailbreaken, dat kan dus, maarrr hij is untheteted(?) wat dus inhoud dat de jailbreak weggaat nadat ik de iPod uitzet. Mijn vraag is dus, is het mogelijk dat als ik hem jailbreak, apps download, iPod weer afsluit ik gewoon de gejailbreakte apps kan gebruiken? Want ik zie t niet helemaal zitten om elke keer mijn iPod opnieuw te jailbreaken, als dit dus niet werkt wacht ik gewoon op de fix. Alvast bedankt!
Someone? Ik wil er graag mee aan de slag als het lukt.
  #247  
Oud 01-12-10, 18:56
Dagaloni Dagaloni is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 28
Standaard

Is nog niet beschikbaar. Komt wel op de voorpagina als de 'untehtered jailbreak' (want dan behoud je je jailbreak ja het opstarten) beschikbaar is.
  #248  
Oud 01-12-10, 19:14
r$wA r$wA is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard

He simodimo zie dat jij je iphone 4 gejailbreak hebt. Draait hij bij jouw gewoon soepel ondanks de tehtered jailbreak? Zou het graag willen weten want twijfel of ik nu nog effe moet wachten met jailbreaken
  #249  
Oud 01-12-10, 21:33
mijnzzz mijnzzz is offline
• iOS 6.1
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard JB voor 4.2 en SHSH's voor 4.1, help!!

Hi... vanmiddag mn iphone 4 gekregen en damn, er staat 4.2 (niet 4.2.1) op. Nu las ik dat de untethered JB waar ze nog mee bezig zijn, alleen zal werken als je je SHSH's van 4.1 hebt bewaard.

Maw, waar sta ik vwb jailbreaken? Wil zo graag mn ouwe vertrouwde tweaks er weer op hebben

Graag een reactie mensen, jullie weten er veel meer van dan ikkuh, thx in advance
  #250  
Oud 01-12-10, 21:44
Gilmarr Gilmarr is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

Heren wie kan mij helpen.. Ik heb mijn iphone 4 gejaibreak met redsn0w_win_0.9.6b4
in eerste instantie kreeg ik een wit cydia icoontje. Vervolgens moest ik een (just boot tehtered now) toepassen. Ik kreeg daarna het cydia icoontje te zien heb nog allsoures gedowload en moets rebooten, daarna bleef mijn iphone hangen op een apple icoontje. Ik krijg hem niet meer uit DFU mode. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
  #251  
Oud 01-12-10, 21:48
garth garth is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Haarlem
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mijnzzz Bekijk bericht
Hi... vanmiddag mn iphone 4 gekregen en damn, er staat 4.2 (niet 4.2.1) op. Nu las ik dat de untethered JB waar ze nog mee bezig zijn, alleen zal werken als je je SHSH's van 4.1 hebt bewaard.

Maw, waar sta ik vwb jailbreaken? Wil zo graag mn ouwe vertrouwde tweaks er weer op hebben

Graag een reactie mensen, jullie weten er veel meer van dan ikkuh, thx in advance
gister ook de phone van me vriendin opgehaald idem 4.2 erop maaruh boeien!
gewoon effe tethered JB erop knallen.... thuis lekker alles installeren paar keer rebooten en voila je iphone is klaar en hoeft niet meer gereboot te worden....
dus wat is nou het probleem met een tethered JB!>? ja ik snap untethered is 'safer' maar goed beter tethered dan geen JB!
__________________
:: Iphone 4 + JB :: Ipad 16 GB Wi-Fi + JB ::
  #252  
Oud 01-12-10, 21:50
berty berty is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: groningen
Berichten: 105
Standaard

Kan ik mijn iPhone updaten naar 4.2.1? Zit nu op 4.2 en wil binnenkort gaan jailbreaken, en wil zeker zijn dat ik geen ramen ingooi voor mezelf.
  #253  
Oud 01-12-10, 21:54
Gilmarr Gilmarr is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berty Bekijk bericht
Kan ik mijn iPhone updaten naar 4.2.1? Zit nu op 4.2 en wil binnenkort gaan jailbreaken, en wil zeker zijn dat ik geen ramen ingooi voor mezelf.
Beste Bert ik heb maar 1 advies voor jou en dat is helemaal niets downloaden en of updaten. Gewoon lekker wachten totdat alles goed draait. Op di moment is niets stabiel. Mijn Iphone is nu ook blijven hangen. Dus niet doen.
  #254  
Oud 01-12-10, 21:59
mulderslag mulderslag is offline
• iOS 17.0.2
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rijssen
Berichten: 199
Standaard

just boot tehtered now nog een keer draaien


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilmarr Bekijk bericht
Heren wie kan mij helpen.. Ik heb mijn iphone 4 gejaibreak met redsn0w_win_0.9.6b4
in eerste instantie kreeg ik een wit cydia icoontje. Vervolgens moest ik een (just boot tehtered now) toepassen. Ik kreeg daarna het cydia icoontje te zien heb nog allsoures gedowload en moets rebooten, daarna bleef mijn iphone hangen op een apple icoontje. Ik krijg hem niet meer uit DFU mode. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
  #255  
Oud 01-12-10, 22:02
Gilmarr Gilmarr is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

Heb ik al een paar keer geprobeerd krijg hem niet in DFU mode.
  #256  
Oud 01-12-10, 22:05
berty berty is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: groningen
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilmarr Bekijk bericht
Beste Bert ik heb maar 1 advies voor jou en dat is helemaal niets downloaden en of updaten. Gewoon lekker wachten totdat alles goed draait. Op di moment is niets stabiel. Mijn Iphone is nu ook blijven hangen. Dus niet doen.
Ow dus ik mag ook niet gaan jailbreaken nu?
Werkt niet lekker?
  #257  
Oud 01-12-10, 22:23
iMojo iMojo is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 3
Standaard -

Ik heb m gejailbreakt met de nieuwe RedSnow, Cydia werkt niet.
Ik kan hem ook niet herstellen naar 4.0/4.1/4.2.1 geeft error aan.
  #258  
Oud 01-12-10, 22:30
Gilmarr Gilmarr is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dagaloni Bekijk bericht
Is nog niet beschikbaar. Komt wel op de voorpagina als de 'untehtered jailbreak' (want dan behoud je je jailbreak ja het opstarten) beschikbaar is.
He Dagloni, ik zag net dat jij het zelfde probleem heb als wat ik nu heb. Hoe heb jij het vor mekaar gekregen. Ik namelijk van alles en nog geprobeerd.Met tynyumbrella, itunes zit hem ook niet. Wederom een reboot met reds0w toegepast hij blijft hangen op het schempje met aplle logo.
  #259  
Oud 01-12-10, 22:31
064harry 064harry is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 22
Standaard

Ik krijg er een beetje een punthoofd van...
Van alles geprobeerd. Maar ik krijg het niet voor elkaar. In redsn0w moet je het toestel uitzetten om in DFU te komen. Hier op IPC niet. (beiden geprobeerd)
Hij blijft gewoon in "exploiting with limera1n hangen.
Moet ik em gewoon zijn gang laten gaan??
Ik heb bericht van het DEV team dat het maar een minuut moet duren.....
Echtnie!!!!
  #260  
Oud 01-12-10, 22:36
Dagaloni Dagaloni is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 28
Standaard

Ja dat is voor mij nog een vraag. Het lijkt wel of de iPhone het hele OS dat erop draait niet vind.

Het rare is dat Redsn0w de iPhone jailbreakt maar dan start mijn iPhone nadat alles goed is verlopen (althans zo ziet 't eruit) toch weer op in discovery mode. Heel raar. In iTunes krijg ik de hele tijd dezelfde foutcode -1015, zelfs met pwned DFU mode... Echt vervelend, heb gewoon geen iPhone meer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 21:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 21:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 16:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 19:39
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 21:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:50.