Vast zittende Iphone 4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Met Limera+ heb ik mijn Phone4 16Gb gejailbreaked. Het nieuwste 4.2 OIS heb ik (te snel vrees ik) geinstalleerd. Nu krijg ik mijn Iphone niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vast zittende Iphone 4
Met Limera+ heb ik mijn Phone4 16Gb gejailbreaked. Het nieuwste 4.2 OIS heb ik (te snel vrees ik) geinstalleerd. Nu krijg ik mijn Iphone niet meer aan de praat van de software herstel operatie kan niet meer uitgevoerd worden (fout 21) Is hier iets aan te doen of moet ik wachten op de nieuwe jailbreak voor OIS 4.2 Is er nog een andere mogelijkheid de Phone weer snel te kunnen gebruiken beschikbaar?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb juist hetzelfde probleem (3gs oude bootrom)
|
|
|||
|
|||
heb hetzelfde probleem, als ik wil updaten naar 4.2.1 dan krijg ik elke keer een foutcode 1013.
ze zeggen wel dat ik die uit recovery kan halen met TU maar helaas krijg ik hem er niet uit. Zal dan wel wachten tot alles op zen punt sta. Ik heb een iPhone 4 zonder simlock en nog geven de firmware's problemen.... Vind iPhone niet meer leuk worden... Mvg |
|
|||
|
|||
Kijk hier eens::
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...de-1013-a.html even aanpassen en hij werkt weer (bij mij tenminste) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4.0.1 vast | frankboy | iPhone algemeen | 3 | 21-09-10 23:41 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
Iphone vast | ifeunnoob | Archief | 2 | 20-10-08 16:28 |
iPhone vast | rubenowns | iPhone algemeen | 8 | 06-03-08 19:23 |
|
|