wat moet ik precies doen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Voorvoegesel klopt waarschijnlijk niet hallo ik heb een iphone 3G uit amerika ge-unlockt helemaal perfect ik vraag mijn vriendin of ze er muziek op wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat moet ik precies doen
Voorvoegesel klopt waarschijnlijk niet
hallo ik heb een iphone 3G uit amerika ge-unlockt helemaal perfect ik vraag mijn vriendin of ze er muziek op wil zetten ik was lekker aan het douche en je raad het al mevrouw heeft een update gedaan ( eergister ) dus telefoon nu momenteel niet meer te gebruiken ? ik heb zoveel topics gelezen en gezien op dit forum maar kan me er niet veel wijs uit maken de ene zegt dat het vandaag misschien zal uitkomen ( software om te unlock/jailbreaken ? wat moet ik nu precies doen en of downloaden ? unlocken ? activatie ? jailbraken ? alvast bedankt voor het lezen en een mogelijke reactie ik hoop dat iemand mij het kan vertellen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ga naar jailbreakme.com als het goed is je iphone te jailbreaken want je hebt een 3g...
Als je jailbreak is gelukt let me know ik help je wel verder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Wat moet ik nu precies doen... | Draco | Jailbreak | 3 | 14-11-10 18:42 |
Help wat moet ik doen?! | robintielemans | Archief | 3 | 10-05-09 23:47 |
HELP ! wat moet ik doen ??? | L03627 | Archief | 3 | 10-05-09 18:55 |
Wat moet ik doen :S???????????????? | wo-man | Archief | 2 | 03-04-09 22:20 |
Wat moet ik precies aanvinken ? | Dazzle | Archief | 1 | 30-07-08 15:17 |
|
|