Herstel iphone/blackra1n? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forumleden, Helaas is vandaag mijn iphone uitgevallen en nu krijg ik blackrain niet actief. Ik heb begrepen dat deze alleen werkt met itunes 8.0 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herstel iphone/blackra1n?
Beste Forumleden,
Helaas is vandaag mijn iphone uitgevallen en nu krijg ik blackrain niet actief. Ik heb begrepen dat deze alleen werkt met itunes 8.0 en daarom deze geinstaleert op me oude windows pc. Echter blijft hij op het scherm met het mannetje hangen en zegt blackrain wait for reboot. Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb trouwens een iphone 3gs 16 gb white en zou zo niet weten welke firmware erop staat.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Spirit & Blackra1n iPhone #GS | Dems | Jailbreak | 6 | 06-05-10 17:27 |
iPhone 3GS: Blackra1n niet meer op iphone | chicophone | Unlock | 1 | 29-04-10 04:58 |
iPhone 3gs 32 gig blackra1n o2 versie | iphone3gs32 | iPhone algemeen | 9 | 26-02-10 22:10 |
iPhone: Geen blackra1n logo op iphone | wiets | Jailbreak | 1 | 18-02-10 17:11 |
Na Blackra1n reboot Itunes herstel scherm | marvon | Archief | 2 | 18-01-10 14:46 |
|
|