Blackra1n niet meer op iphone discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de baseband 3.2.1 en heb deze ooit geJB met blackra1n. Nu wil ik de iphone unlocken en zou dit moeten doen met blacksn0w. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Blackra1n niet meer op iphone
Ik heb de baseband 3.2.1 en heb deze ooit geJB met blackra1n.
Nu wil ik de iphone unlocken en zou dit moeten doen met blacksn0w. Echter heb ik op mijn iphone blackra1n weggehaald. Wanneer ik het nu opnieuw download van internet doet het allemaal niets meer dan opnieuw rebooten. Hoe kan ik nu nog mijn telefoon unlocken? Ik kan het niet vinden op het forum. Ik heb ergens een link gevonden om in cydia blacksn0w te downloaden maar dan krijg ik van cydia te horen dat deze link niet correct is. Help! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De fout van itunes downgrade je itunes naar 9.0 . greetzzz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: blackra1n werkt niet meer | Mickeymii | Jailbreak | 7 | 05-07-10 22:53 |
iPhone: iPhone wil niet meer opstarten met Blackra1n | ThomasdB | Jailbreak | 22 | 21-04-10 16:52 |
Iphone uitgedaan, blackra1n werkt niet meer. | The Unbelievable | Archief | 11 | 20-02-10 16:15 |
FW 3.1.2: iPhone 3GS start niet meer op na Jailbreak (blackra1n) | mgpg89 | Archief | 5 | 17-01-10 17:42 |
hulp gezocht, Iphone 3GS + blackra1n wil niet meer opstarten | hatcha0001 | Archief | 2 | 14-12-09 13:35 |
|
|