//

Activeren van IOS 4.2.1 op Iphone 3g

Activeren van IOS 4.2.1 op Iphone 3g discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu heb ik al helemaal gelezen hoe je je Iphone jailbreaked op IOS 4.2.1, en unlocked, maar wat ik me nog steeds afvraag: Hoe zit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-11-10, 18:51
SirYoshi SirYoshi is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 17
Standaard Activeren van IOS 4.2.1 op Iphone 3g

Nu heb ik al helemaal gelezen hoe je je Iphone jailbreaked op IOS 4.2.1, en unlocked, maar wat ik me nog steeds afvraag: Hoe zit het dan met de activering? Want die moest altijd gebeuren met een CUSTOM IPSW, temminste de laatste keer dat ik dat deed (gebruik nu IOS 3.1.3) Kan iemand mij hier iets meer over vertellen? Of wordt de activering soms door redsnow gedaan? Niemand heeft het meer over de activering!


How to Update & Jailbreak iPhone 3GS / 3G Baseband to 06.15.00 with Redsn0w 0.9.6b5 for iOS 4.2.1 Unlock | Redmond Pie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-10, 19:02
dkrijthe dkrijthe is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar dkrijthe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SirYoshi Bekijk bericht
Nu heb ik al helemaal gelezen hoe je je Iphone jailbreaked op IOS 4.2.1, en unlocked, maar wat ik me nog steeds afvraag: Hoe zit het dan met de activering? Want die moest altijd gebeuren met een CUSTOM IPSW, temminste de laatste keer dat ik dat deed (gebruik nu IOS 3.1.3) Kan iemand mij hier iets meer over vertellen? Of wordt de activering soms door redsnow gedaan? Niemand heeft het meer over de activering!


How to Update & Jailbreak iPhone 3GS / 3G Baseband to 06.15.00 with Redsn0w 0.9.6b5 for iOS 4.2.1 Unlock | Redmond Pie
Activering wordt gedaan door redsnow
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Activeren van iPhone 4 karamanci Jailbreak 0 05-04-11 21:25
iPhone: activeren iphone 4 iOS 4.2 Buffalo Jailbreak 4 23-12-10 19:38
Iphone 3G IOS 4.0 Activeren laartjuh0 iPhone algemeen 0 15-11-10 09:51
iPhone 3G: Upgrade iOS 4.0.1 > 4.1 Zonder hoeven te activeren? miicker Unlock 1 24-10-10 22:59
IOS 4 simlock "plaats een sim zonder pin om iphone te activeren" Mafketel iPhone algemeen 6 07-07-10 15:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:20.