Cydia discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn Cydia is er ineens mee opgehouden. Kan hem wel gewoon openen, Eerste home pagina werkt ook gewoon. Maar als ik bij Changes, Manage ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia
Hallo,
Mijn Cydia is er ineens mee opgehouden. Kan hem wel gewoon openen, Eerste home pagina werkt ook gewoon. Maar als ik bij Changes, Manage en Search kijk, is er gewoon een witte pagina. Ook als ik wat in de searchbalk typ verschijnt er niks. Ik heb opnieuw de jailbreak gedaan, zonder resultaat. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien dat een tethered boot mbv. redsn0w helpt,
anders opnieuw cydia installeren (lees, jailbreak opnieuw uitvoeren) met redsn0w. |
|
|||
|
|||
heb ik gedaan zonder resultaat.
|
|
|||
|
|||
herstellen mbv. itunes en daarna reservekopie terugzetten, dan opnieuw jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
Ja moet ik dat maar proberen helaas.. kost weer tijd
|
|
|||
|
|||
Ja, dat is altijd balen. Maar gelukkig is er een manier.
Succes ermee! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CyDelete: Cydia apps vanaf je SpringBoard verwijderen [Cydia] | iMario | Jailbreak apps en thema's | 21 | 14-07-12 10:03 |
3.0 Cydia iphone 1ste gen Cydia error... | Krideri | Jailbreak apps en thema's | 8 | 29-06-09 14:15 |
FW 3.0: In Cydia juiste repo aanpassen bij geen Cydia-updates | Buur | Jailbreak apps en thema's | 47 | 27-06-09 12:34 |
|
|