Wel of nog niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik heb een iphone 4 fw 4.1 bb 2.10.04 en een AT&T simlock. Die ik dus nog niet kan unlocken. Is het verstandig om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wel of nog niet
Hoi
Ik heb een iphone 4 fw 4.1 bb 2.10.04 en een AT&T simlock. Die ik dus nog niet kan unlocken. Is het verstandig om te updaten naar 4.2.1 of moet ik beter ff wachten? Jullie weten altijd alles Bedankt alvast Paul |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
denk nie tdat dat veel uitmaakt?
ik veronderstel dat als ze een jailbreak uitbrengen voor 4.2.1 er ook wel een unlock zal volgen en ze hun nu niet meer bezighouden met een unlock voor 4.1? of ben ik zo verkeerd? |
|
|||
|
|||
Nee oa
Dit is natuurlijk een veronderstelling van jouw en mij, maar ik ga er wel vanuit. Je zou toch nog even moeten wachten de redsnow jailbreak is nog tethered voor veel Idevices, natuurlijk is er ook nog geen unlock voor 4.2.1. Houdt nog even vol de nieuwe untethered jailbreak wordt nog voor kerst verwacht! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel kopen maar nog niet downloaden | Jered | iPhone Apps | 1 | 06-05-11 19:26 |
Wel mail (nog) geen bijlage | saabvsvolvo | iPhone algemeen | 0 | 03-11-10 00:23 |
Kan ik nog wel rekenen ???? | andre janssen | Odido (T-Mobile) | 12 | 20-08-10 18:22 |
Afbeeldingen kwijt op pc maar nog wel op iphone | Aiisling | iTunes | 3 | 23-11-09 15:05 |
|
|