Nieuwe beta redsn0w 0.9.7b6 (10-01-2011) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je geen basiskennis hebt van Linux of andere UNIX georiënteerde omgevingen zou ik dit niet uitvoeren Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Duurt wel steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als je geen basiskennis hebt van Linux of andere UNIX georiënteerde omgevingen zou ik dit niet uitvoeren
Logisch, het zal ook steeds langer duren in de toekomst tot het moment dat het klaarblijkelijk niet meer zal lukken. Hopelijk is dat moment nog een tijd weg, maar van bijv een software unlock zou ik iig nooit afhankelijk meer willen zijn. Dat er nog wat langer jailbreaks blijven komen dan unlocks heb ik iig wel vertrouwen in. Laatst gewijzigd door glaantje; 26-12-10 om 18:44. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hallo ik heb een ipod touch 4g 4.2.1 ik werk altijd op een mac osx en ik krijg me ipod touch maar niet terug naar versie 4.1,gister stond die er op.
maar hij zegt telkens error isnt eligible for the request build,want ik wil weer een jailbreak erop. ik wil niet telkens opnieuw opstarten met me laptop,en die nieuwe jailbreak van redsn0w die zegt telkens als ik heb untethered wil maken dat er dan iets niet goed is aan de software hij zegt dan,invalid 4.2b3 ipsw for this device,kan iemand mij helpen,en ik snap ook niet hoe dat werkt met usbmuxd-1.0.6 ik snap er niks van met me terminal,kan iemand mij helpen????? |
|
|||
|
|||
Voor de mensen die nog een libusb hebben.
Download libusb en dan via terminal deze commando's uit: ./configure make sudo make install |
|
|||
|
|||
ik hoop dat er snel een windows versie uitkomt!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je moet Run ook niet in terminal typen. Maar blijkbaar heb je er geen kaas van gegeten en moet je even wachten tot er een makkelijkere manier is gevonden om te jaulbreaken.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Enige nadeel tot nu toe lijkt met het niet kunnen gebruiken van BT
|
|
|||
|
|||
Ik Weet Wel hoe het allemaal moet maar Kan het niet voor elkaar krijgen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Inmiddels gelukt btw. Laatst gewijzigd door Donstil; 27-12-10 om 00:13. |
|
|||
|
|||
Citaat:
1. Download 4.1 Firmware voor jouw toestel link staat onderaan, het hoort een .IPSW bestand te zijn, zo niet dan moet je de extensie veranderen naar .IPSW 2. Pas je hosts file aan -Op Mac: Open Terminal en tik dit "$ sudo nano /private/etc/hosts", Voer naam een wachtwoord in als daar naar wordt gevraagd. -Voeg deze zin toe "74.208.10.249 gs.apple.com" en sla op -Op Windows: Ga naar "C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ETC" en open het bestand in Kladblok als Administrator. -Voeg deze zin toe "74.208.10.249 gs.apple.com" en sla op 3. Zet je iPod Touch in DFU mode -Sluit je iPod Touch aan op je computer met iTunes geopend -Houd de Home en Power knop ingedrukt en na exact 10 seconde laat je de Power knop los. -Houd de Home knop nu ingedrukt tot iTunes een melding geeft dat jouw iPod Touch in herstelmodus staat. *Je beeld hoort nu zwart te zijn, als er op je scherm staat "Connect to iTunes" staat je toestel in Recovery Mode, dan moet je Stap 3 gewoon herhalen* 4. Nu moet je in iTunes je iPod Touch herstellen en je Firmware die je in Stap 1 hebt gedownload selecteren, -Op Mac: De Option Key(Alt) ingedrukt houden en op restore klikken. -Op Windows: de Shift Key ingedrukt houden en op restore klikken. Nu zal je iPod Touch herstellen naar Firmware 4.1 iPod, iPhone and iPad Firmware Download :hier kun je je firmware downloaden: |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
wat is sh blobs ik heb nu op me 4.2.1 cydia tetherd en dan zegt die boven aan shsh : ios 4.2.1 is dat goed ??? want dan ga ik het proberen want ik vind de nieuwe reds0w vaag ik heb ipod touch 4g hopelijk kan je me nog ff helpen |
|
|||
|
|||
ik heb het in middels al geprobeert maar het is me niet gelukt hij geeft een error en hij zegt (de ipod 'ipod' kan niet worden hersteld. this device isn't eliglible for the requested build) terwijl gister er nog 4.1 op stond
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Moet je maar even wachten op de Userland Jailbreak van @Comex die zou hij releasen voor Kerst, dus ieder moment |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar dat Jan nu toch ook al met redsn0w Alleen Bij mij geeft die een error mischien is morgen redsn0w 0.9.7b2 Wel al uit
|
|
|||
|
|||
ja maar aangezien het bij jouw niet lukt,
en die van @comex wordt gewoon 1-click jailbreak |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|