iPad 4.2.1 iOS naar 4.1 zetten mogelijk? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om een iPad 4.2.1 welke met deze iOS uit de doos komt, terug te gaan naar iOS 4.1 (shift inhouden in iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 4.2.1 iOS naar 4.1 zetten mogelijk?
Is het mogelijk om een iPad 4.2.1 welke met deze iOS uit de doos komt, terug te gaan naar iOS 4.1 (shift inhouden in iTunes en dan ipsw 4.1 selecteren)?
Zo ja, kan ik dan de SHSH nog vastleggen (na een jailbreak @ iOS 4.1). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je hem met 4.2.1 geactiveerd hebt gaat het je niet lukken. om te downgraden naar 4.1
|
|
||||
|
||||
Activatie speelt volgens mij geen rol.
Wel of Apple 4.1 (nog) signeert of je de SHSH blobs daarvoor hebt opgeslagen toen ze dat nog deden.
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb dit vandaag ook gedaan. Met TinyUmbrella de SHSH server ofzo gestart, en daarna gewoon gedowngrade in iTunes. Jailbreak met LimeRa1n werkte daarna weer |
|
|||
|
|||
Er is geen 4.1 voor iPad, alleen 4.2 of 3.2
|
|
|||
|
|||
JornZ ipad 4.1 is er wel... maar als je hem op dit moment uit doos en activeert.
Dan draai je op 4.2.1 je kan hem dan niet downgraden zonder shsh naar 4.1 en die heb je dan niet. ik kan zelf wel naar 3.2 zit nu op 4.2 jb werkt perfect trouwens.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Firmware 4.1
Deze iDevices kunnen worden gejailbreakt met Greenp0ison:
Heb hem zelf ook op 4.2... dan wordt de iphone 4.... 4.1 ipsw gebruikt voor de IPAD |
|
||||
|
||||
Er word geen iphone 4 ipsw gebruikt voor de ipad er is nooit een 4.1 geweest voor de ipad en zal er ook nooit komen .
de bedoeling van greenpoison voor de ipad was voor 3.2.2 omdat deze niet kon gejailbreakt worden met jailbreakme.com . |
|
||||
|
||||
Ah, misleid door onze keuzehulp dus...
Conclusie blijft: geen 4.1 iPad firmware. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes wil ipad niet updaten naar ios 4.3 | henrid | iTunes | 5 | 15-05-11 13:19 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
iPhone: nieuwe iphone 4 voor eeste gebruik op 4.1 zetten is dat mogelijk | Markster77 | Jailbreak | 5 | 30-11-10 18:18 |
Windows: foto's op Iphone zetten niet mogelijk. | kevinwever | iTunes | 3 | 27-06-10 13:41 |
Software: Heb Tomtom van mij collega en wildeze op mijn macbook zetten is dit mogelijk? | brunoke | iPhone Navigatie | 0 | 08-02-10 14:36 |
|
|