ATV 2 Seas0nPass Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door BelgianBull Hoe heb je dit klaargekregen? Hij speelt bij mij de meeste formaten maar niet de video_ts folder... Ik heb de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Op mn iPad speelt ie alle VIDEO_TS af, op mn televisie (dus via ATV 2 met daarop XBMC geinstalleerd) zijn er enkele films geweest die niet werden afgespeeld, maar heb niks aan instellingen o.i.d veranderd.. Je kan anders ook evt AirVideoEnabler op je ATV 2 installeren en op je iPhone als ie gejailbreaked is.. Film op je iPhone/Pad opstarten en dan op t icoontje van AirPlay drukken en ATV 2 kiezen.. Speelt ie m ook af.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog ff een vraagje aan jullie... Er was iets mis bij mij met met mn ATV 2 en hij deed t ff niet meer, dus opnieuw gejailbreaked..
Alleen weet ik nu ff niet meer wat je moet doen bij Maintenance---> Instellingen---> AppleTV Updates.. Moet ik die nou activeren of deactiveren?? Wil nl niet dat ie strax zomaar automatisch nieuwe iOS erop zet.. |
|
|||
|
|||
Gewoon deactiveren.
|
|
|||
|
|||
Ok thnx.. Was me ff onduidelijk
|
|
|||
|
|||
nieuwe versie uit voor windows! porbeer hem te gebruiken maar krijg dll error iemand idee hoe en wat die dll van is? LIBEAY32.DLL
|
|||
|
|||
Citaat:
Is je windows wel up to date? En anders kijk een HIER Laatst gewijzigd door mart79; 12-02-11 om 21:00. |
|
||||
|
||||
greenpois0n RC6 is uit JB is nu Untethered en appletje eitje
|
|
|||
|
|||
wooot heb lopen klooien met seasonpass en met GP duurde het nog geen minuut! ziet er super uit xbmc draait top! op 1 ding na en vroeg me af of andere dat ook hadden hem nog wel wat films waarbij xbmc moet bufferen! nou is 1 keer bufferen niet zo erg maar om de 3 minuten dan is de film niet te bekijken! iemand hier een oplossing voor!?!?!?!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Net greenpois0n RC6 gebruikt, werkt perfect !!!
|
|||
|
|||
Super! En gebruiksvriendelijk. Nu ff google'n hoe ik uitzendimg gemist erop krijg
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iemand een aanbeveling voor een webbrowser op atv2
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kunnen jullie uiteggen hoe jullie de ATV2 gejailbreakt hebben met GP rc6. Ik heb een tethered JB. Moet ik de ATV eerst herstellen of kan ik gelijk de GP er overheen gooien?
Het bufferen hier doet hij alleen met 1080, met 720 gaat alles prima over Wi-Fi. Krijgen jullie de foto's ook via de ATV te zien?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heb hem net via Windows over de oude tethered jailbreak heengedaan. Dit gevolgd:
How to Jailbreak Apple TV with Greenpois0n RC6 on 4.2.1 | iPhone in Canada Blog - Canada's #1 iPhone Resource Werkt nu goed (hij boot untethered). Alleen SSH toegang is dood?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
2xl ATV OffRoad | marcellie | iPhone Apps | 2 | 07-01-10 17:56 |
|
|