Wat is ipod baseband?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) HAllo ik wil mijn iphone jailbreaken maar dan zie ik bij redsnow de optie ipod base band zou iemand willen zegen wat dat is...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat is ipod baseband??
HAllo ik wil mijn iphone jailbreaken maar dan zie ik bij redsnow de optie ipod base band zou iemand willen zegen wat dat is
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
de laatste basebands voor de iphone zijn (nog) niet te unlocken,
vandaar dat men de baseband van een ipad gebruikt in de iphone, deze is ipad baseband is namelijk wel te unlocken. Dit alleen gebruiken als je afhankelijk bent van een unlock, heb je een fabrieks-af geunlockte iphone, heb je dit dus niet nodig. |
|
||||
|
||||
En letop! deze bevat nog bugs je verliest je GPS en je batterij gaat veel sneller leeg. En nadat je dit hebt uitgevoerd kan je niet meer terug.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod Touch. Wat een sof... | spijtebijt | iPhone algemeen | 5 | 16-04-11 18:44 |
iPhone: iPhone 3GS met Baseband 05.16.02, wat nu? | DonnaxNL | Jailbreak | 5 | 14-04-11 18:47 |
iPod Touch 2G mogelijk gebrickt, wat nu? | othie | iPhone algemeen | 9 | 10-02-10 15:24 |
PwngeTool+Oude Baseband en nieuwe update voor unlock? Wat nu? | peetduck | Archief | 1 | 31-10-09 19:35 |
iPod Touch 2G Valt vanzelf uit!! Wat nu? | Vsteegman | iPhone algemeen | 2 | 15-04-09 22:32 |
|
|