Demo Untethered Jailbreak 4.2.1 by Chronic-Dev Team discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hou op met het zanikken over de data van de jailbreak untethered, want officiële datum is 10 februari, en dan nog kan het langer duren. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hou op met het zanikken over de data van de jailbreak untethered, want officiële datum is 10 februari, en dan nog kan het langer duren. Geduld is een schone zaak.
|
|
|
|||
|
|||
Geduld is een schone zaak??? Ja zeker dat klopt maar als je staat de uitbarsten dan weet ik het niet of dat ook nog schoon is niet an binne in ieder geval....
|
|
|||
|
|||
Ik bedoelde kijk hier maar eens op op deze site kun je in een paar kleine stappen zien hoe en waar je je Iphone kunt jailbreaken en unlocken!
jailbreak-me.info |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik was aan het interpeteren over wat ik ervan wou zeggen, maar je neemt me de woorden uit de mond Pl0xs!
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik al gedaan en werkt prima!
|
|
||||
|
||||
Waarom denk je dat?
@chronicdevteam liet dit 15 uur geleden nog weten: To everyone asking, there's no official ETA. Over datums speculeren heeft dus geen zin!
|
||||
|
||||
Ja haha, er wordt veel gespeculeerd dat op 10 februari de untethered uitkomt, maarja het is vooralsnog dus afwachten met geduld. Maar ik heb alle tijd, geen haast
|
|
|||
|
|||
OKe laat ik duidelijk zijn:IK doe geen tethered omdat ik me gewoon niet fijn voel als ik dat doe bijv.Als die gaat uitvallen ofzo als ik ergens anders ben waar geen pc is BIJVOORBEELD anders had ik dat toch allang gedaan beetje logisch
|
|
||||
|
||||
Het een of het ander. Lekker wachten dus.
|
|
|||
|
|||
Daarom ik probeer me nog moeilijk te houden geduld zit er bij mij niet in vandaar
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of zo'n netboekje met Windows, die kan je ook overal mee naar toe nemen. Simpel, toch. |
|
|||
|
|||
ja maar ik ben bang dat ie dan gaat crachen ofzo met die tethered
|
|
||||
|
||||
Tethered is gewoon even stabiel als untethered hoor.
|
|
|||
|
|||
ja ik he ook niet echt de neiging om een mac bool te gaan halen ik wil gwn zo iets horen dat ik nu meteen tethered ga doen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het tabelletje selecteerd voor mij redsn0w 0.9.6b6 terwijl ikzelf de 0.9.6rc8-versie heb gebruikt. Weet niet of het veel verschil maakt maar dacht dat er al een aantal foutmeldingen kregen bij de b6-versie waarna het met de rc8 wel lukte. Laatst gewijzigd door Onyx; 27-01-11 om 01:52. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iphone-snobjes kmoet mn 3gs ook tethered booten en het lukt prima zo.
als je batterij op is kun je m toch sowieso nietmeer aanzette zonder een energiebron dus gewoon niet laten uitgaan en zorgen dat je af en toe bij-laad wanneer nodig is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Chronic Dev Team toont untethered jailbreak in video [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 1 | 31-03-10 18:30 |
|
|