Demo Untethered Jailbreak 4.2.1 by Chronic-Dev Team discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ja maar toen ik winterboard downloaden cachten die de hele tijd ik had eigenlijk een screenshot moeten maken en aan jullie laten zien ik zal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ja maar toen ik winterboard downloaden cachten die de hele tijd ik had eigenlijk een screenshot moeten maken en aan jullie laten zien ik zal het zo goe mogenlojk uit proberen te leggen: sommige icons werden wit.alle themes raakte door elkaar ook al stonden die niet aan aleen maar glasklard en zag er ecth raar uit... En oh ja als de untethered komt moet je volgens mij alles opnieuw doen restore enzo.....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Komt misschien omdat je hem niet in Summerboard mode had staan, dan ziet het er inderdaad allemaal lelijk uit.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Chronic Dev Team toont untethered jailbreak in video [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 1 | 31-03-10 18:30 |
|
|