kan ik GreenPois0n over Redsn0w doen? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een ipod touch 4gen. met IOS 4.2.1 ik heb hem gejailbreakt met Redsn0w. alleen ik vroeg me nu af of ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan ik GreenPois0n over Redsn0w doen?
hallo, ik heb een ipod touch 4gen. met IOS 4.2.1 ik heb hem gejailbreakt met Redsn0w. alleen ik vroeg me nu af of ik de jailbreak van GreenPois0n hier gewoon overheen kan doen of dat ik het beste de jailbreak van Redsn0w kan verwijderen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan er gewoon over heen, maar stond er al hoor.
|
|
|||
|
|||
Zojuist gedaan, paar minuten werk en alles werkt nog.
Had Redsn0w al, cydia ook al geinstalleerd. GreenPoisOn (voor windows) gedownload, uitgepakt en opgestart. Volg de stappen (vrijwel gelijk aan redsnow) en enkele minuten later => voila! GreenPoisOn bedankt!! |
|
|||
|
|||
Werkt dit ook als de iPhone 'gehacktivate' (redsn0w) en unlocked is met ultrasn0w? Blijft de iPhone gehacktivate en unlocked als ik 'm opnieuw untethered jailbreak met greenpois0n?
|
Labels |
greenpois0n, jailbreak, redsn0w |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 kan geen herstel doen .. | PearLRoX | iPhone algemeen | 21 | 27-09-11 15:17 |
kan met windows en greenpois0n niet 3GS jailbreaken | Jordyknordie | Jailbreak | 3 | 16-03-11 15:11 |
kan niets doen met itunes 9.01 | antwan | iTunes | 0 | 16-04-10 13:36 |
iPhone: Wat te doen als redsn0w crasht | Eric Cartman | Jailbreak | 13 | 07-08-09 23:32 |
iPhone: Help: Na jailbreak met redsn0w kan ik geen Wi-Fi aanklikken --> | rbn | Jailbreak | 1 | 04-07-09 13:40 |
|
|