Cydia geeft "mismatch" discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wou vandaag wat packages downloaden, maar krijg foutmelding "mismatch" Weet iemand dit te fixxen? Groeten guus...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia geeft "mismatch"
Hallo,
Ik wou vandaag wat packages downloaden, maar krijg foutmelding "mismatch" Weet iemand dit te fixxen? Groeten guus |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Toestel opnieuw opstart, heb ik ook moeten doen. of vaak zie je .com/ probeer alleen .com zonder schuin streep. zal nu niet te veel zeggen hier, heb al 2 waarschuwingen gekregen.
Sterker nog, mijn jb liep niet lekker RC5. Nieuwe gedownload op jb uitgevoerd, kan je gewoon eroverheen doen. Je verliest niks maak wel voor de zekerheid reservekopie. |
|
|||
|
|||
Kreeg ook melding van size mismatch. Gewoon opnieuw geprobeerd zonder de iphone opnieuw op te starten en het lukte
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Windows: "Inhoud bibliotheek verzamelen" geeft foutmelding | Brum | iTunes | 2 | 18-10-08 15:09 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|