iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/88222-jailbreak-voor-alle-idevices-ios4-3-1-behalve-ipad2-verzameltopic.html)

Gerrit1967 07-04-11 21:12

als ik redsnow aanklik en opstart en dan op browse klik en dan de firmware op zoek ziet hij geen enkel bestand rara wat doe ik fout

iScorpio 07-04-11 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit1967 (Bericht 661528)
als ik redsnow aanklik en opstart en dan op browse klik en dan de firmware op zoek ziet hij geen enkel bestand rara wat doe ik fout

Heb je wel de juiste firmware (4.3.1) gedownload waar je naar moet verwijzen?

leonz 07-04-11 21:23

hallo,
kan iemand me helpen
ik heb de jailbreak uitgevoerd maar als ik hem opstart blijft hij hangen bij het appel tekentje:(
alvast bedankt

Gerrit1967 07-04-11 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 661530)
Heb je wel de juiste firmware (4.3.1) gedownload waar je naar moet verwijzen?


Ja dat heb ik

Yilmaz81 07-04-11 21:49

is het wel een .ipsw bestand? zoniet kan je zip weghalen en .ipsw erachter zetten

crazykevin86 07-04-11 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freestyle4all (Bericht 659303)
Werkte prima met redsnOw, maar ik kreeg Cydia (het bekende witte logo) maar niet aan de praat.
daarna PwnageTool geprobeerd. Daar ging het even een beetje mis.
Telefoon 'gelocked'. daar leek het tenminste op.
Na veel klooien de telefoon weer mogen herstellen van iTunes.

Straks eens even rustig opnieuw proberen en dan maar hopen dat Cydia dit keer wel netjes mee komt.

Eerst de telefoon uit en weer aanzetten dan doet cydia het wel

Gerrit1967 07-04-11 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yilmaz81 (Bericht 661546)
is het wel een .ipsw bestand? zoniet kan je zip weghalen en .ipsw erachter zetten

maar als ik er ipsw van maak dan ordt het ook niet herknd

Remedy 07-04-11 22:48

Uploading Ram Disk Fix
 
Hee allemaal, Ik ben al een tijdje bezig met die jailbreak omdat hij elke keer op een bepaald moment vastliep.

(downloading jailbreak data , en uploading ram)

Dit komt denkik omdat ik een 64 bit windows 7 draai.

als je dit ook hebt: rechterklik op de redsnow toepassing en dan eigenschappen, tablad compatibiliteit. en dan opstarten in windows xp sp3 en opstarten als administrator aanvinken!

werkte bij mij iedergeval!

iWiefring 07-04-11 23:12

@Remedy
Dat is algemene kennis hier..

maroen 07-04-11 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit1967 (Bericht 661549)
maar als ik er ipsw van maak dan ordt het ook niet herknd

Ik heb hetzelfde probleem; zowel redsn0w als PwnageTool "zien" het ipsw-file niet. {invalid ipsw file} Ik heb 4.3.1.
Zal vast wel een oplossing voor zijn. Iemand een idee?

Thnx alvast
Gr

neomatrixlopen 08-04-11 00:18

Hallo, is er ook een 4.3.1 firmware uit voor de 3g? of moet die nog uitkomen?
thx

PindaNL 08-04-11 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neomatrixlopen (Bericht 661597)
Hallo, is er ook een 4.3.1 firmware uit voor de 3g? of moet die nog uitkomen?
thx

die bestaat niet en zal ook niet meer uitkomen 4.2.1 is laatste update en 3g is dus voor altijd jailbreaked(zo lang je maar shsh van 4.2.1 hebt)
3g word niet meer ondersteund door apple met updates(tijd voor een nieuwe iphone:D)

@maroen

download hier de juiste ipsw file voor je iphone
http://forum.iculture.nl/wiki/Firmware

dimiboy 08-04-11 07:45

net mijn iphone 4 gejailbreakt en werkt perfect, opnieuw een dikke proficiat aan de mannen van het iphone dev team.

greetz

iWiefring 08-04-11 08:33

Vraag me af wat nou precies het nut is van de update RC9 - RC11..

Timmy89 08-04-11 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 661632)
Vraag me af wat nou precies het nut is van de update RC9 - RC11..

Ik weet het eerlijk gezegd ook niet ik ga eens opzoek naar de RC10 als die nog ergens online staat
wat ik vroeger wel soms had was dat mijn scherm soms uitsprong/vergrendelde en moest ik homebutton duwen en dan deed die het weer dit heb ik nu niet meer (tot nu toe)
nog iemand ervaring mee ?

ted22876 08-04-11 09:08

Sinds update naar 4.3.1. en jailbreak verbind mijn iphone niet meer automatisch met Wi-Fi-netwerk, maar blijft hij op 3G staan en moet ik hem iedere keer handmatig verbinden (ziet het netwerk wel als bekend netwerk en verbind ook wel meteen, maar niet automatisch).
Zijn er meer mensen met dit probleem na update of na jailbreak en is hier iets aan te doen?

Guest-20180925190238 08-04-11 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 661632)
Vraag me af wat nou precies het nut is van de update RC9 - RC11..

Omdat ik het echt niet kon laten heb ik RC11 over RC9 geïnstalleerd met Cydia uitgevinkt, was twee minuutjes werk.

Ik merk met de beste wil van de wereld geen verschil. Ook het beroemd beruchte accuverbruik is nog even goed als voorheen.

maroen 08-04-11 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PindaNL (Bericht 661598)
die bestaat niet en zal ook niet meer uitkomen 4.2.1 is laatste update en 3g is dus voor altijd jailbreaked(zo lang je maar shsh van 4.2.1 hebt)
3g word niet meer ondersteund door apple met updates(tijd voor een nieuwe iphone:D)

@maroen

download hier de juiste ipsw file voor je iphone
Firmware - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch

Die had ik idd

Ik heb wéér alles stap-voor-stap nagelopen, zonder resultaat.
Redsn0w blijft zeggen: "unable to recognize specified IPSW". (maar hij staat wel in de lijst)
Ik heb Win7-64 en ik heb Redsn0w laten openen met compatibiliteit van XP (SP2 èn SP3 geprobeerd) èn als administrator.
Zie ik wat over het hoofd?

Gr

spysical 08-04-11 13:48

Weet je zeker dat je het goede IPSW hebt gebruikt?
Misschien heb je namelijk niet voor de 3GS gebruikt maar voor de 4 of 3G

maroen 08-04-11 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spysical (Bericht 661749)
Weet je zeker dat je het goede IPSW hebt gebruikt?
Misschien heb je namelijk niet voor de 3GS gebruikt maar voor de 4 of 3G

Ja dat weet ik zeker. Ik weet ook niet wat ik anders heb gedaan, maar uiteindelijk Redsn0w aan de gang gekregen; IPSW werd herkend; Redsn0w ging klaarmaken voor re-boot, alleen bleef hij dat gedurende een minuut of 10 doen.
Ik heb toen Redsn0w maar afgesloten; heb Iphone losgekoppeld en geprobeerd te herstellen met iTunes. Dit lukt dus niet meer; iTunes herkent mijn 3GS niet meer.
Kan ook alleen maar 112 bellen (heb t gevoel dat straks wel nodig te hebben) Op mijn laptop ziet iTunes mijn 3GS wel, alleen staan daar de herstelbestanden niet.

Heeft iemand een tip zodat ik mijn iPhone kan herstellen?

Gr M


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:46.