iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/88222-jailbreak-voor-alle-idevices-ios4-3-1-behalve-ipad2-verzameltopic.html)

Timmy89 08-04-11 15:05

hou de sleep en home button eens ff in van u iphone (hard reset)
herstart u pc eens
installeer u FW 4.3.1 op iphone tenzei die er al opstaat
open redsnow als administrator en als xp sp 2
selecteer u ipsw selecteer ja als je nieuwe bootrom hebt.
instal cyda
next/zet je gsm uit zet hem vanaf dan in dfu en laat redsnow lopen.
geruik ook redsnow 11
eventueel redsnow opnieuw afhalen

jeffrey187 08-04-11 16:15

Hoi

Ik zit momenteel nog op 4.1 met jailbreak, maar ik wou eventueel wel eens updaten naar 4.3.1 maar zijn hier nadelen aan?

neomatrixlopen 08-04-11 16:35

Hallo is het mogelijk een iphone 3g te jailbreaken naar 4.2.1 met sn0wbreeze?aangezien er geen nieuwere firmware is voor de 3g?

cheb_mohamed 09-04-11 12:51

Hallo,

Ik heb precies de stappen uitgevoerd en alles lijkt goed te verlopen.
Wanneer de reboot heeft plaatsgevonden heb ik nog al mijn apps maar is mijn firmware versie nog steeds 4.2.1. Terwijl ik de 4.3.1 heb gedownload en de redsn0w RC12.

Iemand enig idee waarom ik blijf haken op de huidige versie 4.2.1??

Alvast bedankt!

Yilmaz81 09-04-11 13:37

Hallo moh,

Heb je wel eerst update uitgevoerd? iTunes shift update dat 4.3.1ipsw bestand
Of update aanklikken in iTunes... Daarna pas jailbraik uitvoeren

tripkip86 09-04-11 13:39

mijn iphone 4 is nu ge jalebreakt met deze software maar merk wel dat er nog wat klijne probleempjes zijn en heb nu een accu probleem en de iphone is pas net 3 weeken jong maar zal wel goed komen met een update denk ik groetjes ruudje

Mystery X 09-04-11 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey187 (Bericht 661804)
Hoi

Ik zit momenteel nog op 4.1 met jailbreak, maar ik wou eventueel wel eens updaten naar 4.3.1 maar zijn hier nadelen aan?

Nee! Heb dezelfde update als jou gedaan. Van 4.1 naar 4.3.1...
Had op 4.1 een jailbreak, en heb 1,5 dag de originele firmware van 4.3.1 erop gehad zonder jailbreak. Kon toen al niet zonder mijn SB settings en andere ideale tweaks. Dus direct 4.3.1 ook gejailbreakt. Allemaal goed verlopen!

runnerpeter 09-04-11 16:10

Ik werk met mijn Mac met redsnow, maar mijn JB luktbniet. Ik kom niet voorbij het limera1n scherm. daarna start mijn Iphone 3 GS gewoon op. Ik heb het al tig keer geprobeerd, maar hetzelfde. Wie heeft dit ook gehad? en wat is de oplossing.

iScorpio 09-04-11 16:26

redsn0w_0.9.6rc12 is uitgekomen en fixed de problemen met de bootlogo. Zie ook hun pagina waar je de nieuwe versie voor Windows en Mac kunt fownloaden.

Yilmaz81 09-04-11 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door runnerpeter (Bericht 662098)
Ik werk met mijn Mac met redsnow, maar mijn JB luktbniet. Ik kom niet voorbij het limera1n scherm. daarna start mijn Iphone 3 GS gewoon op. Ik heb het al tig keer geprobeerd, maar hetzelfde. Wie heeft dit ook gehad? en wat is de oplossing.



Redsnow is ook voor Windows. 3GS wat je zelf al zegt limarai1n
Dan Mac aanklikken.. Als je met een custumfirmware wil jailbraiken
pwntool Google ff

Mag niet te veel vertellen over jailbraik heb al een berisping gekregen..

Rav3n 09-04-11 18:25

Redsnow is voor Windows EN Mac, maar je moet wel de goede file gebruiken.

commk 09-04-11 19:21

Ik probeer al heel de dag mijn iphone 3GS te JB'en, maar krijgt het niet voor elkaar.

Nooit problemen met JB, maar nu opeens wel..

ik heb:

- iphone geupdate naar laatste fw
- laatste redsnow opgestart, laatste fw (via iphoneclub) geladen

alles gaat goed, totdat je voorbij "dfu mode" komt, bij de eigenlijke exploit.

Na de exploit met limera1n staat er waiting for reboot. de iphone lijkt opnieuw op te starten, maar geeft dan een wit scherm

redsnow geef de melding : Unexpected Error

Zoals gezegd, aardig vaak geprobeerd, maar geen resultaat. heeft er iemand een suggestie? Ik heb dit topic al doorzocht, maar lijk de enige te zijn met dit probleem..

(Misschien overbodig, maar als ik itunes daarna opstart verschijnen er 2 iphones, mijn eigen en een "iphone in recovery mode". Raar, want mijn iphone doet het wel, zij het niet geJB'ed..}

corne64 09-04-11 21:05

Is het de bedoeling dat ik eerst via update mijn firmware update en daarna redsnow gebruik?

Ekrem38 10-04-11 01:37

Ìk heb versie 4.1 op mn iPhone 4, ik heb alle stappen gevolgd, ik krijg zelfs die beeld van dat het jailbreaked, maar hij upgrade mijn iPhone niet. Hij blijft bij 4.1 ... wat kan de probleem zijn?

XIII 10-04-11 08:52

Voor de unlockers met een oude baseband: ultrasn0w 1.2.1 is uit:

http://blog.iphone-dev.org/post/4332841631/three-years-of-pwnage-tool

(zie update #2)

Rav3n 10-04-11 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ekrem38 (Bericht 662240)
Ìk heb versie 4.1 op mn iPhone 4, ik heb alle stappen gevolgd, ik krijg zelfs die beeld van dat het jailbreaked, maar hij upgrade mijn iPhone niet. Hij blijft bij 4.1 ... wat kan de probleem zijn?

WAAR krijg je dat beeld? Op je pc of op je iPhone?

german 10-04-11 11:44

Beste,

JB. Windows7. Heb de xp modus ingesteld. Dual core, bij affiniteit instellen krijg ik continu de melden toegang geweigerd.

Help, hoe kan ik dit oplossen.

Rav3n 10-04-11 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door german (Bericht 662306)
Beste,

JB. Windows7. Heb de xp modus ingesteld. Dual core, bij affiniteit instellen krijg ik continu de melden toegang geweigerd.

Help, hoe kan ik dit oplossen.


Rechter muisklik op Redsnow -> Eigenschappen -> Blokkering opheffen -> Toepassen/OK

Rav3n 10-04-11 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door corne64 (Bericht 662190)
Is het de bedoeling dat ik eerst via update mijn firmware update en daarna redsnow gebruik?

Ja, dat kan, maar download het bestand en sla het op.
Je hebt dit bestand naderhand nodig als je JB-t met Redsnow.

Lukt het je niet om het bestand op te slaan, download het dan via een van de linkjes die in dit topic cq deze site te vinden zijn.

german 10-04-11 12:49

Beste Rav3n,

Dank voor je snelle reaktie. Eigenschappen en blokkering opheffen: hoe zie ik ergens blokkering opheffen, ik zoek mij suff!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:42.