iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/88222-jailbreak-voor-alle-idevices-ios4-3-1-behalve-ipad2-verzameltopic.html)

iScorpio 11-04-11 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice (Bericht 662759)
Heeft iemand ook het probleem dat de Ring/Silent switch niet meer zoals voorheen reageert? Bij mij trilt de iPhone namelijk andersom, dus als je het geluid via de Ring/Silent switch aanzet i.p.v. uitzet. Hebben jullie hier ook last van? Ik heb redsn0w 0.9.6rc12 gebruikt.

Geen probleem hier. Wat heb je nog allemaal vanuit Cydia geïnstalleerd?

donking50 11-04-11 14:27

Tim, heb je Tijd voor die JB.

bluevoice 11-04-11 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 662762)
Geen probleem hier. Wat heb je nog allemaal vanuit Cydia geïnstalleerd?

Ik heb de volgende apps geinstalleerd:

- Notified
- Activator
- 3G Unrestrictor
- Tether me
- Pull to refresh mail
- Pull to refresh safari

Timmy89 11-04-11 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice (Bericht 662765)
Ik heb de volgende apps geinstalleerd:

- Notified
- Activator
- 3G Unrestrictor
- Tether me
- Pull to refresh mail
- Pull to refresh safari

heb dat probleem ook en nog meerdere mensen ook
je moet een regelmatig mute en unmuten op een moment doet die het dan weer wel tegoei en dan weer niet is denk ik een bug in de software van apple.

bluevoice 11-04-11 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmy89 (Bericht 662770)
heb dat probleem ook en nog meerdere mensen ook
je moet een regelmatig mute en unmuten op een moment doet die het dan weer wel tegoei en dan weer niet is denk ik een bug in de software van apple.

Fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Denk je dat het om een bug in iOS gaat? Kan het nu helaas niet testen, dan moet ik de jailbreak ongedaan maken en alles weer herstellen. Zijn er nog mensen zonder jailbreak met dit probleem?

wouter1981 11-04-11 15:28

Heb gelezen dat dat meer voorkomt na de jailbreak. Heb geen berichten gezien van mensen die dit zonder jailbreak hadden.

runnerpeter 11-04-11 15:35

@scorpiosoft. Ik heb redsnow rc 12 gebruikt maar het probleem is dat hij na de DFU blijft hangen bij exploiting limara1n. Vervolgens start hij gewoon op. Ik werk op een MAC. Kan het via een windows PC beter? Kan ik die dan zonder internet verbinding gebruiken nadat ik het exe erop heb gezet met een usb stick en de firmware op het bureaublad?

simonamoraal 11-04-11 17:49

updaten/jb
 
Hallo,
Ik ben niet zo thuis in het jb dus voor de zekerheid wil ik even weten wat jullie denken dat ik het beste kan doen.

Ik heb een iphone 4 met ios 4.1, ge-jb met limera1n.
Nu wil ik de telefoon updaten naar ios 4.3.1 en jb.
Moet ik limera1n en cydia eerst van mijn telefoon afhalen, dan updaten via itunes en dan jb?
En welke jb kan ik het beste gebruiken? Ik weet namelijk niet wat het betekend als ze vragen of ik mijn baseband wil behouden....

Ik hoop dat julle mij antwoord kunnen geven.

alvast bedankt, Simon

robvangenderen 12-04-11 11:30

heb nu FW 4.3 en BB 06.15.01
kan deze gejailbreakt en unlocked worden? zoja, wil iemand dit voor mij doen tegen een kleine vergoeding of als vriendendienst
ik snap er geen zak van namelijk en ik zou hem graag een keer willen gaan gebruiken
rbvangenderen@hotmail.com

wouter1981 12-04-11 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robvangenderen (Bericht 663083)
heb nu FW 4.3 en BB 06.15.01
kan deze gejailbreakt en unlocked worden? zoja, wil iemand dit voor mij doen tegen een kleine vergoeding of als vriendendienst
ik snap er geen zak van namelijk en ik zou hem graag een keer willen gaan gebruiken
rbvangenderen@hotmail.com

Hier staat de jailbreak procedure uitgelegd.

Als je dat gedaan hebt dan heb je Cydia op je springboard staan, die open je en je gaat naar Zoeken. Je zoekt naar Ultrasn0w (let op de "0" ipv de "o"), die installeer je vervolgens en daarmee ben je klaar. Wellicht nog een reboot...

robvangenderen 12-04-11 11:51

ik ben je zeer dankbaar voor de info, maar daar heb ik niets aan. op de een of andere manier lukt het me gewoon niet. ik heb al 54 triljoen filmpjes gekeken, 281.000 keer grondig afbeeldingen bestudeerd en 567 miljoen keer de instructies gevolgd van alle JB programma's die er bestaan voor zowel de mac als windhoos
ik heb 2 linkerhanden qua computertelefoontechniek

Corekiller001 12-04-11 11:53

Beste mensen,

Ik heb zelf een Iphone 4 met T-mobile abbo, alleen ik weet niet of deze software matig is unlocked of niet :S

Ik wil deze namelijk jailbreaken voor de Cynthia apps.

Timmy89 12-04-11 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robvangenderen (Bericht 663092)
ik ben je zeer dankbaar voor de info, maar daar heb ik niets aan. op de een of andere manier lukt het me gewoon niet. ik heb al 54 triljoen filmpjes gekeken, 281.000 keer grondig afbeeldingen bestudeerd en 567 miljoen keer de instructies gevolgd van alle JB programma's die er bestaan voor zowel de mac als windhoos
ik heb 2 linkerhanden qua computertelefoontechniek

vanwaar ben je ?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Corekiller001 (Bericht 663093)
Beste mensen,

Ik heb zelf een Iphone 4 met T-mobile abbo, alleen ik weet niet of deze software matig is unlocked of niet :S

Ik wil deze namelijk jailbreaken voor de Cynthia apps.

het is cydia ;) ik dacht dat T-mobile allemaal een officiele unlock hadden en zoniet kon je deze officieel laten unlocken door T-mobile dacht zelfs dat dit gratis was maar dat weet ik niet zeker

donking50 12-04-11 12:04

Mijn van het zelfde, Ik snap er ook geen zak van

Radar 12-04-11 14:19

Ik heb de gok genomen en de jailbreak uitgevoerd....is in voorgaande keren nog nooit fout gegaan....3Gs, oude versie, met 4.2.1 er op, modem FW 05.16.02, officieel unlocked.

Eerst heb ik redsn0w geprobeerd....leek alemaal goed te gaan, tot aan de reboot: verder dan het appeltje ging ie niet.

Met Pwnage toen een custom FW gemaakt en die geladen (ik kreeg 'm nog wel in DFU mode met het appeltje op het scherm).

Dat leek goed te gaan: rebooten ging prima , maar ik kan nu niet bellen: 1 blokje of "geen service".
Ik dacht (maar weet niet zeker) dat ik wel Vodafone erop heb gehad, en dat ik toen Vodafone wilde veranderen met Make it Mine (werkte niet meer met 4.2.1, ik dacht: nu misschien weer wel....), in mijn eigen naam.

Sindsdien niet meer kunnen telefoneren.
Is hier een oplossing voor??
Daarna alles opnieuw geprobeerd (redsn0w en Pwnage), maar het resultaat bleef hetzelfde: ik heb nu een iPod Touch....

floa1512 12-04-11 15:03

Radar ,

Wat jij moet doen is simpel.
1-Download hier je firmware http://appldnld.apple.com/iPhone4/04...4_Restore.ipsw
2-download Sn0wbreeze 2.5.1 van het net.
Kijk naar deze film YouTube - Broadcast Yourself. en je bent er bijna.
Als het je allemaal niet lukt , stuur mij maar een pm.

Aub mensen hier , gebruik nu alleen maar sn0wbreeze 2.5.1

kippis 12-04-11 16:19

Wie zou mij kunnen helpen, ik ben er al 3 dagen en nachten mee bezig maar ...
Ondertussen heb ik alles 5 keer gelezen over jailbreaken maar telkens als ik een Firmware download (het is een zip bestand) dan is het geen ipsw bestand maar een bbfw bestand en dat kan niet gelezen worden door redsn0w_win_0.9.6rc9

Alvast Hartelijk dank

robvangenderen 12-04-11 16:22

zie de post boven jou, daar staat een link naar een ipsw bestand :) of goegel het gewoon, er zijn zo veel sites waar je ipsw'tjes kan downloaden

XIII 12-04-11 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kippis (Bericht 663176)
telkens als ik een Firmware download (het is een zip bestand) dan is het geen ipsw bestand

Als je een beetje je best doet en zoekt op "zip" en "ipsw" vind je het antwoord op dit forum... (meer dan eens)

Dennis1982 12-04-11 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kippis (Bericht 663176)
Wie zou mij kunnen helpen, ik ben er al 3 dagen en nachten mee bezig maar ...
Ondertussen heb ik alles 5 keer gelezen over jailbreaken maar telkens als ik een Firmware download (het is een zip bestand) dan is het geen ipsw bestand maar een bbfw bestand en dat kan niet gelezen worden door redsn0w_win_0.9.6rc9

Alvast Hartelijk dank

Even de extensie veranderen in .ipsw en klaar!

Gr.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:14.