van 4.2.1. JB naar 4.3.2 JB discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb het forum reeds doorgewoeld, maar iets is mij nog steeds niet helemaal duidelijk. Ik heb momenteel een iPhone 4 met firmware 4.2.1. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
van 4.2.1. JB naar 4.3.2 JB
Hi,
Ik heb het forum reeds doorgewoeld, maar iets is mij nog steeds niet helemaal duidelijk. Ik heb momenteel een iPhone 4 met firmware 4.2.1. en een JB, nu wil ik upgraden naar firmware 4.3.2 en die ook Jailbreaken. Moet ik nu eerst via iTunes deze update laden, (en dus in principe mijn JB verliezen)of kan ik nu direct met redsnow en dan versie 4.3.2 van deze IPSW kiezen? Groet, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens in onderstaande draad, daar staan alle antwoorden en nog veel meer.
http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...ameltopic.html |
|
||||
|
||||
Eerst de firmware updaten naar 4.3.2 en dan redsn0w draaien om opnieuw te jailbreaken.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
OK. Dan plaatsen we hier een slotje op.
Eventuele vervolgvragen kunnen in het gemelde verzameltopic.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland | LabTeov | iPhone algemeen | 4 | 22-10-11 03:38 |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 16:05 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
|
|