Hebben jullie het al geprobeerd? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai met imasteri, Ik wou weten hoe jullie iphone loopt, na de JB met redsnow Redsn0w 0.9.6rc14. Is die trager geworden of een kortere batterij? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hebben jullie het al geprobeerd?
Hai met imasteri,
Ik wou weten hoe jullie iphone loopt, na de JB met redsnow Redsn0w 0.9.6rc14. Is die trager geworden of een kortere batterij? Ik wil het graag gaan doen maar is Reds0w goed en komt er later ook nog een met Greenpois0n? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, ik heb het geprobeerd op twee (2) iPhones en twee (2) iPads. Werkt perfect en de "batterijen" zijn nog even lang.
|
|
|||
|
|||
[dit bericht mag erwijderen]
Laatst gewijzigd door iMasteri; 24-04-11 om 10:31. |
|
|||
|
|||
Komen er ook geen virussen of bugs als je met redsn0w JailBreakt??
Srry als domme vraag is mr toch.. |
|
|||
|
|||
Werkt gewoon zoals het zou moeten werken
|
|
||||
|
||||
Ze zeggen dat domme vragen niet bestaan, maar in dit geval was het toch niet zo slim om deze vraag te stellen...
Je valt hiermee namelijk door de mand; je bent gebruiker "iP0d" die (tijdelijk) verbannen is... Hiermee heb je een nominatie voor een permanente ban verdiend (en een slotje op al jouw topics).
We are one, but we are not the same... Talk to each other! Laatst gewijzigd door XIII; 24-04-11 om 21:17. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hebben jullie dat nu ook? | annelies76 | iPad algemeen | 9 | 13-06-11 23:52 |
Welke SMS Theme hebben jullie? | Scooter | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-05-11 20:28 |
welke provider hebben jullie? | nance30 | iPhone algemeen | 5 | 10-11-10 16:51 |
Welke mapjes hebben jullie? | savagenl | iPhone algemeen | 4 | 30-06-10 19:48 |
waar hebben jullie je iphone vandaan | laura87 | Archief | 11 | 29-11-08 13:21 |
|
|