Jailbreak wil niet lukken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik probeer mijn 3GS (4.3.2) te jailbreaken maar kom niet voorbij de volgende stap: Doet niets... Waar ligt het aan? Iemand een idee?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jailbreak wil niet lukken
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je redsn0w gestart als Administrator?
|
||||
|
||||
Ja! Heb de instructie van het forum opgevolgd. Heb Windows7 Ultimate...
Ook is de 3-10-15 sec. instructie gelukt waarna hij dus vast loopt... Na nog een keer proberen kreeg ik alleen nog maar het plaatje zoals hierboven staat... Hopelijk kan iemand helpen. Wellicht iets met serienummer te maken? Mijn iPhone is blijkbaar van week 39... Die melding stond niet in de instructie... Ik bekijk ook: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=14563 Is dus wel belangrijk, oude of nieuwe bootrom... Laatst gewijzigd door JW75; 02-05-11 om 23:57. |
|
||||
|
||||
Hij wacht op je telefoon... Is ie goed aangesloten? iTunes is afgesloten?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zal het morgenavond nog eens proberen. Of is het handiger om jailbreak te doen op PC waarmee ik de iPhone normaal niet synch met iTunes, of maakt dat niets uit? |
|
||||
|
||||
Als administrator maar ook met Windows XP compatibiliteitsmodus?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik zie trouwens dat er in de video instructie op 4.3.2 Jailbreak Untethered using Redsn0w 0.9.6 RC 14 (Video Guide) (rond 0:57) wordt gesproken van het updaten van IPSW file in iTunes... Deze stap staat niet op de instructie van het forum.
Moet deze stap ook? Blijven alle apps die je er al op hebt dan trouwens gewoon staan? Citaat:
|
|
||||
|
||||
Jailbreak is gelukt!
Kind kan de was doen eigenlijk Bedankt voor de tip dat ik hem juist met Comp. modus moest uitvoeren! Kan op slot! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
synchroniseren wil maar niet lukken!!! | Fransman | iTunes | 8 | 28-11-10 17:50 |
't Wil maar niet lukken... | Sir Mac | Unlock [archief] | 2 | 28-11-07 23:20 |
unlock wil niet lukken | frangipaneman | Archief | 5 | 08-10-07 15:50 |
Wi-Fi wil niet lukken | mrwhoopie | Archief | 24 | 07-10-07 22:48 |
SIMlock verwijderen wil niet lukken | Dédé | Archief | 10 | 07-10-07 12:22 |
|
|