Redsnow error discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Elke keer als ik de ipod touch 4G 4.2 in DFU heb gezet volgens de aanweizingen dan komt er REDSNOW.EXE werkt niet meer. Weet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Redsnow error
Elke keer als ik de ipod touch 4G 4.2 in DFU heb gezet volgens de aanweizingen dan komt er REDSNOW.EXE werkt niet meer.
Weet iemand hoe ik dit moet fixen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Rechtermuisknop eigenschappen op redsn0w en dan compabiliteit opzoeken, en dan XP selecteren of lager, zoals 98 of 95. Dan moet ie als het goed is wel werken.
|
|||
|
|||
Ja Thnx het wekt echt bedankt. Ook bedankt voor je snelle reactie!
|
|
||||
|
||||
Graag gedaan, probeer zo snel mogelijk te reageren op mensen! Zo worden ze zo snel mogelijk geholpen. Maar ik kan niet alles, soms word ik overschat namelijk..
|
|
|||
|
|||
niets werkt
Citaat:
Hallo allemaal, Ikheb alles geprobeerd. compabiliteit en andere computers. Redsnow blijft ermee ophouden. Wie weet er een oplossing. Groeten, |
|
|||
|
|||
ook rechtermuisknop/ als administrator uitvoeren? (+ windows xp copitable dinges)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: redsnow | nanana | Jailbreak | 1 | 07-02-11 10:53 |
iPod touch: Redsnow | Keen | Jailbreak | 2 | 14-10-10 17:47 |
iPhone: redsnOw | baptiste___ | Jailbreak | 24 | 23-02-10 23:50 |
redsnow | pattaya | Archief | 2 | 26-08-09 17:40 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
|
|