JB redsn0w Carrier not available discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het Logic board van mijn iphone 3g vervangen. Hierna kon ik er weer mee bellen. Echter toen ik deze op iTunes aansloot moest ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
JB redsn0w Carrier not available
Ik heb het Logic board van mijn iphone 3g vervangen. Hierna kon ik er weer mee bellen. Echter toen ik deze op iTunes aansloot moest ik eerst nieuwe software downloaden voordat ik mijn oude gegevens kon restoren. Toen ging het mis want de iphone was daarna gelocked.
Daarna het volgende gedaan. Met redsn0w_win_0.96rc16 jailbreak uitgevoerd. Ik heb software versie 4.2.1 (8C148) en baseband 05.15.04. Alles doet het, IMEI, ICCID, inclusief alle oude data en apps, MAAR Ik krijg dus geen Carrier en daardoor kan ik dus niet bellen. Wie heeft de oplossing? of kan mij verder helpen? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Carrier logo | Joris123 | iPhone algemeen | 1 | 19-12-10 12:34 |
Carrier | learjet | iPad algemeen | 1 | 15-11-10 20:52 |
TM Carrier 5.0 en 7.0/7.1 | Scallie | Odido (T-Mobile) | 11 | 21-09-10 14:57 |
Carrier logo's | Smiley | iPhone algemeen | 203 | 20-06-09 22:21 |
carrier error, help!! | toro22polo | Unlock [archief] | 2 | 08-12-07 18:48 |
|
|