Iphone Wi-Fi met PC. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb thuis een windows 7 computer draaiende met een Wi-Fi verbinding. Nu zou ik graag mijn iphone verbinden met mijn computer via deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone Wi-Fi met PC.
Hallo,
Ik heb thuis een windows 7 computer draaiende met een Wi-Fi verbinding. Nu zou ik graag mijn iphone verbinden met mijn computer via deze Wi-Fi verbinding maar ik heb geen idee hoe ik dit doe. Ik heb op het forum gezocht via de search en op het internet maar vindt niet veel ivm dit onderwerp. Alle hulp is welkom, dankje. chris |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat wil je gaan doen als je jouw iPhone met die PC "verbonden" hebt?
|
|||
|
|||
Syncen zonder kabel, ik had gelezen dat dat kan.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad met data ab. + oude iPhone met sim only zonder internet | Captain Krimson | Overige providers Nederland | 0 | 28-02-11 15:46 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps | Shorty73 | iPhone Apps | 1 | 15-10-10 18:16 |
|
|