jailbroken iPod start niet meer op na lege batterij discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn oude 1e generatie iPod Touch weer erbij gepakt, maar hij wil niet meer opstarten. De batterij was helemaal leeg en als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbroken iPod start niet meer op na lege batterij
Ik heb mijn oude 1e generatie iPod Touch weer erbij gepakt, maar hij wil niet meer opstarten. De batterij was helemaal leeg en als ik hem op de computer aansluit krijg ik eerste een batterij met een klein rood balkje erin om aan te geven dat de batterij vrijwel helemaal leeg is. Na 20-30 seconden krijg ik het logo (dat ik kon kiezen als het nieuwe logo na de jailbreak, in mijn geval PWNED). Vervolgens gaat het scherm uit. Er zijn nadat het logo weg is steeds dunne zwarte streepjes die horizontaal lopen (als je de home knop aan de onderkant hebt) op een deel van het scherm (alsof de iPod onverwacht uit is gevallen).
Hoe los ik dit probleem op? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer na vervanging batterij | RJS | iPhone algemeen | 10 | 05-01-18 22:35 |
iphone start niet meer na batterij vervangen | Cemelli | iPhone algemeen | 1 | 05-01-10 10:30 |
Niet meer aan na lege batterij? | Freapapeek | Archief | 2 | 27-10-08 00:31 |
|
|