Jailbreak iOS 5 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zit momenteel ook op iOS 5 beta 1 op mijn iphone 4. maar heb helaas geen mac tot me beschikking voor een tethered jailbreak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik zit momenteel ook op iOS 5 beta 1 op mijn iphone 4.
maar heb helaas geen mac tot me beschikking voor een tethered jailbreak van MuscleNerd (redsn0w 0.9.8b1) iemand een idee hoe, ik dit op een windows (xp of 7) klaar zou kunnen spelen?? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als je de jailbreak erop hebt staan en je toestel loopt vast, kan je dan wel rebooten en het toestel gewoon gebruiken en dat dan de jailbreak weg is of wil dat niet?
|
|
|||
|
|||
Nope elke keer dat ie reboot hem aan redsnow hangen.. En de jailbreak apps/tweaks werken nauwelijks op het moment.. Ben zelf terug ios 5 clean erop aan het zetten omdat springboard constant crashte.
|
|
|||
|
|||
Ja dat zal ik ook maar doen dan
|
|
|||
|
|||
Ik ga 'm wel terug jailbreaken, maar ik ga niet terug aptbackup gebruiken om alles er terug op te zetten, ik kon echt niet vinden wat m'n springboard deed crashen. Iig ga ik alles één per één installeren en zo zien waar de fout zit..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 juni 2011 om 14:58 ---------- Hou je ons een beetje op de hoogte welke cydia apps wel/niet voor problemen zorgen ? |
|
|||
|
|||
Enige wat de meeste zouden willen weten is of SpringBoard niet crashed bij het installeren van SBSettings. Dus als iemand daar al ervaring mee heeft..
EDIT: Even de jailbreak geprobeerd.. SBSettings werkt zelf wel, maar je kan niet dubbel klikken op de home button want dan crasht je springboard. Dus daar heb je nog niks aan . Laatst gewijzigd door Richard_AFC; 10-06-11 om 17:00. |
|
|||
|
|||
Zoals ik al zei werkt het niet. Had het geïnstalleerd en kon het openen maar als ik 2x op de homebutton druk dan crasht springboard. Heb voor de rest niets anders geïnstalleerd
|
|
|||
|
|||
Fail, ik wil het ook hebben, maar is alleen voor Mac
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou ik ben ook ontwikkelaar maar ik heb geen mac
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja eerst niet maar nu geluk wel
|
|
|||
|
|||
MuscleNerd is bezig met de Windows-versie van Redsnow.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Voor het eerst dat ik berichten lees van het DEV team over het niet illegaal downloaden van gekraakte apps.
Ben erg benieuwd wat ze ermee bedoelen en welke weg ze willen inslaan.
|
|||
|
|||
Wordt iTunes tijdens het proces afgesloten? In dat geval moet je die direct na afsluiten weer opstarten, dat wil nog wel eens werken.
|
|
||||
|
||||
Crasht springboard bij jullie ook bij 2x drukken op de home button?
Hebben jullie wel de instellingen van Cydia tweaks bij de standaard Apple Instellingen App? Ik vrees dat ik iets te optimistisch ben geweest in meerdere tweaks tegelijk installeren... |
|
||||
|
||||
kan iemand van jullie openssh vinden? Ik kan hem niet vinden in de packages
EDIT: Heb et al. Was zo stom geweest om de packages niet te laden
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|