Jailbreak iOS 5 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door XIII Crasht springboard bij jullie ook bij 2x drukken op de home button? Dit lijkt aan Activator (nodig voor SBSettings) te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Jammer, zo zonder deze basisfunctionaliteit heeft de jailbreak nauwelijks nut...
We are one, but we are not the same... Talk to each other! Laatst gewijzigd door XIII; 13-06-11 om 13:32. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Jullie moeten niet vergeten dat deze jailbreak alleen bedoeld is, zodat jailbreak ontwikkelaars hun tweaks kunnen aanpassen aan het nieuwe besturingssysteem. Het is nog niet bedoeld voor normaal gebruik.
Geef de ontwikkelaars eerst een kans om het te verbeteren
|
|||
|
|||
Windows Sn0wbreeze 2.8 heeft ook support voor IOS5b
How To Jailbreak iOS 5 Beta On Windows Using Sn0wbreeze 2.8 [Tutorial] | Redmond Pie |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar was wel benieuwd welke tweaks al werkten... |
|
|||
|
|||
Is het ook al mogelijk om je iPhone te activeren met deze jailbreak? Dus via hacktivate...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb gehoord dat het mogelijk is, maar vraag me niet hoe, ik weet het niet. Bovendien is dat volgens mij tegen de voorwaarden in
|
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om naar IOS 5 te gaan en even alles te bekijken, en daarna weer te downgraden naar 4.3.3?
|
|
||||
|
||||
Als je developper bent wel, maar het is niet snel snel. Je zult redelijk wat moeten doen om terug te gaan als ik het goed heb begrepen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zie dat jij ook al jb hebt toegepast, werkt dit een beetje? Ervaar je verder veel problemen? |
|
||||
|
||||
De applicaties die je gewend bent werken bijna allemaal niet. Ik heb de jailbreak toegepast zodat ik kan kijken hoe de nieuwe dingen werken, en in het besturingssysteem kan klooien. Het jailbreaken is niet moeilijk (redsnow), downgraden van 5.0 naar 4.3.3 wel heb ik gehoord.
|
|
|||
|
|||
Downgrade kan heel makkelijk.
Heb het zelf ook gedaan. Gewoon je iPhone in DFU zetten en herstellen. (Wel met shift of mac alt indrukken en dan IOs 4.3.3 selecteren) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Aantal problemen iOS 5 met jailbreak
Hallo allemaal,
een aantal dagen geleden heb ik de iOS 5 beta geïnstalleerd en hem daarna direct tethered gejailbreakt. Ik wou graag de UISettings widget hebben, dus installeerde deze. En hij werkte. Maar plots stond hij niet meer in het Notification Center. Ik heb al geprobeerd hem op verschillende manieren te herinstalleren, zonder resultaat. Daarnaast zag ik daarstraks dat ineens t Safe Mode in mijn statusbalk staat. Meestal krijg je een melding dat Springboard is gecrashed, maar deze kreeg ik nu heel laat. Ik drukte op respring, waarna hij 2x resprong, met nog steeds t Safe Mode in de statusbalk. Wat te doen om deze problemen op te lossen? |
|
||||
|
||||
Heb je niet meer dan dat geïnstalleerd? Zijn er nog veel die een safe mode icm IOS5 veroorzaken. UISettings doet het hier gewoon goed.
oa lockinfo is zoeentje |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
iH8sn0w:
sn0wbreeze 2.8 (for iOS 5.0b1) updated -- ih8sn0w.com/sb28b2 // Now adds untethered iPhone 3GS old bootrom support. |
|
|||
|
|||
Ik krijg whatsapp niet werkende, meer mensen met dit probleem?
|
|
|||
|
|||
Hallo,
WhatsApp werkt bij mij gewoon. Eigenlijk alles met soms wel eens een foutmelding of iets dergelijks maar bellen, internet en dergelijke werkt. |
|
|||
|
|||
Whatsapp werkt weer na reinstal. Waar kan ik eigenlijk de jb vinden voor ios5?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|