jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo k heb een vraag aan jullie ik heb al een tijdje mijn iphone 4 en wil hem jailbreaken nou dat heb k gedaan via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak
hallo k heb een vraag aan jullie ik heb al een tijdje mijn iphone 4 en wil hem jailbreaken nou dat heb k gedaan via greenpoisen ma nu staat erbij alleen een loader icoon als k daar opklik gebeurd er niets wie kan mij stap voor stap met goeie links kunnen helpen k snap namelijk niet veel van telefoons dus alvast bedankt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...ameltopic.html. Maar eerst zou ik upgraden als ik jou was
|
|||
|
|||
da heb k al keer gekeken ma k word da nog niet wijzer van ben echt geen held op dit gebied de meesten leggen het zo moeilijk uit
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
|
|