redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Modbreak: Lees ook op de frontpage van iPhoneclub: Untethered jailbreak iOS 4.3.3 met redsn0w en PwnageTool Jailbreaken voor dummies: iPhone, iPod touch en iPad op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic
Vandaag zijn de jailbreaktool Redsn0w 0.9.6rc16 en PwnageTool 4.3.3.1 verschenen waarmee iOS 4.3.3 untethered te jailbreaken is op volgende iDevices: (zowel Windows als Mac OS X)
OPGELET! Ben je afhankelijk van een softwarematige unlock, dan is het aangeraden te jailbreaken aan de hand van een custom firmware! Deze maak je met Pwnagetool 4.3.3. Pwnagetool is er enkel voor Mac OS X Handleiding Redsn0w: (wanneer je niet afhankelijk bent van een softwarematige unlock!) OPGELET! Als je eerder al een update uit hebt gevoerd naar iOS 4.3.3, dan kun je deze direct jailbreaken. Ook als je op dit moment gebruik maakt van een tethered jailbreak van iOS 4.3.3 kun je zonder eerst te herstellen gebruik maken van Redsn0w!
Handleiding Pwnagetool (enkel voor Mac OS X)
Laatst gewijzigd door XIII; 08-05-11 om 15:30. Reden: Update naar rc16 en 4.3.3.1 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
UNtethered
Zie alleen staan: Windows 7 users: If you’re having problems, be sure to run with CPU affinity = 1 (see the guides or comments for how to do this) Enig idee wat dat is? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Upgrade van 4.2.1 naar 4.3.3
Ik heb een vraagje:
Ik heb een gejailbreak-te Iphone 4 met firmware 4.2.1 en wil graag deze upgraden naar 4.3.3. maar lees dat je eerst naar de officiele firmware moet updaten waarbij ik dus al mijn apps kwijtraak. Is er een manier om dit te doen met behoud van je apps en instellingen etc? Graag jullie advies en hulp. Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mensen die mij kunnen verklaren waarom de officiële firmware (IPSW) van iOS 4.3.3 niet gevonden wordt door Redsnow? Download deze via iphoneclub, en krijg een mooi bestand dat ik uitpak met Winrar! Echter allerlei icoontjes en ook een map firmware waar vervolgens niet in staat. Wat gaat er fout? |
|
|||
|
|||
Net even geprobeerd met iPhone 3GS 16GB, Modemfirmware 05.16.02 en iOS 4.3.3 dus. Helaas: een wit Cydia icoon en wanneer ik er op tik komt er kort een scherm tevoorschijn en verdwijnt het weer. Het lijkt dus nog niet te werken voor mij. Ik heb het al even opnieuw geprobeerd en ook al een keer een tethered opstart gedaan, maar dat hielp niet.
Ik heb even op de site van het iPhone dev team gekeken en zag daar (helaas) maar 1 soortgelijke reactie: Citaat:
|
|
||||
|
||||
Witte Cydia terwijl je iPhone al een JB op een oudere iOS had?
Probeer dan 4.3.3 via herstel ipv update te installeren! |
|
|||
|
|||
behoud je hiermee nu je baseband?
Heb nog iphone 3gs op 4.1 met 05.12.01
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb probleem bij IOS 4.3.3 cydia na de jailbreak wil ik bronnen toevoegen in cydia dan krijg ik heel flikkerend beeld en komt de update balk van iphone in beeld door alle andere schermen heen.... alles werkt gewoon nog maar die stomme balk blijft door het beeld heel staan zeg maar....
met vriendelijke groet wouter |
|
|||
|
|||
bedankt voor de antwoord, ik heb ook de 5.12.01 BB , kan dat ook met gekookte s/w met sn0wbreeze-v2.7 ?
de telefoon is al factory unlocked maar ik heb 2x 3gs eentje met nieuwste BB en de andere 5.12.01 en ik heb gemerkt dat die van 5.12.01 doet met de TOMTOM heelgoed terwijl de andere niet zo goed en af en toe valt de signaal van de GPS. of dat daar is verschil tussen de 3gs 16gb en 32GB? anders kan ik gewoon de 32gb naar de laatste BB alvast bedankt mvg Laatst gewijzigd door dany1962; 06-05-11 om 16:52. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen mac dus snowbreez toch?
|
|
||||
|
||||
Oh, sorry, je hebt helemaal gelijk!
Gelukkig is vandaag ook sn0wbreeze 2.7 (Windows tegenhanger van PwnageTool) uitgekomen: Sn0wbreeze jailbreaktool nu ook voor iOS 4.3.3 aangepast (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik m'n sim activeren?
Zit dat ook in die jailbreaktool? |
|
|||
|
|||
Ik heb een vraag.
Ik heb momenteel mijn iPhone op 4.3.3 tethered gejailbreaked. Ik probeerde net op m'n werk hem untethered te maken, maar dat ging helaas niet. Wel riep het me de volgende vraag op. Omdat ik hem nu tethered gejailbreaked heb, heb ik al Cydia. Is het de bedoeling dat ik het vinkje "Install Cydia" in redsn0w aanvink of moet ik deze uitvinken? Groetjes |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb momenteel 4.3.1 met JB en heb problemen met de mute knop.. Zoals meerdere malen aangegeven op dit forum. Zijn deze problemen opgelost met de laatste versie van redsn0w?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder een vraag: Ik heb nu verschillende packages van Cydia op m'n iPhone 4 met iOS 4.3.2. Moet ik deze opnieuw installeren nadien? Want ik begrijp dat ik eerst met iTunes moet updaten naar 4.3.3 en vervolgens hem weer met redsn0w moet jailbreaken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Alle iDevices: JailbreakMe: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (ook iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 26 | 18-11-11 21:27 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|