redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jajmpeeters Net even geprobeerd met iPhone 3GS 16GB, Modemfirmware 05.16.02 en iOS 4.3.3 dus. Helaas: een wit Cydia icoon en wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Je zegt verschillende oplossingen geprobeerd te hebben, waarbij je er 2 opnoemt. Het lijkt echter alsof je nog meer oplossingen hebt geprobeerd. Benoem die ook als je een gedegen antwoord wilt hebben.
Lees het hele topic door. Het probleem is meerdere keren voorbij gekomen met verschillende oplossingen. Suc6 Citaat:
|
|
|||
|
|||
Na een korte nacht is het mij uiteindelijk gelukt om 4.3.3 te installeren + te jailbreaken. Heb eerst een restore uitgevoerd. Hierbij moest ik wel eerst mijn pc heropstarten omdat ik wederom de fout 3194 kreeg (zelfde als toen ik wou upgraden via Itunes naar 4.3.3). Na de restore heb ik redsnow de jb laten uitvoeren op mijn maagdelijke Iphone. Vervolgens was mijn Cydia-logo terug normaal. Heb dan Aptbackup geïnstalleerd en geprobeerd via restore mijn Cydia-apps terug te zetten. Dit lukte helaas niet dus heb ik een reservekopie teruggezet waarbij met succes al mijn Cydia-apps terug werden overgezet naar mijn Iphone.
Hopelijk kan ik iemand hiermee helpen. Ps: Heeft mij ongeveer 3 uur bezig gehouden |
|
|||
|
|||
Citaat:
Te te volgen volgorde is mi.: - aptbackup downloaden/installeren en backup maken - Handmatig reservekopie maken in iTunes - updaten naar 4.3.3 - JB'n - Reservekopie vanuit iTunes terugzetten. - dan aptbackup opstarten en backup terugzetten. Als je een reservekopie hebt gemaakt zonder geïnstalleerde Aptbackup + backup, dan kun je geen backup terugzetten, want die is er dus gewoon niet. Dan moet je alles handmatig terugzetten. Cydia heeft echter in het hoofdmenu onder het knopje: Manage Account een lijstje met door jouw gekochte apps verzameld van waaruit je de apps meteen kunt downloaden/installeren. |
|
|||
|
|||
Hoe syncen na een jailbreak?
Ik heb gisteren voor de eerste keer jailbreak uitgevoerd op mijn unlocked iphone 4 firmware 4.3.3. Alles ging perfect met de hulp van de stappen op deze site. Heb redsnow rc 16 gebruikt. Daarna via Cydia sbssettings, ifile, aptbackup, winterboard, dtune en lockinfo geïnstalleerd. Nu heb ik 2 problemen en ik vind de antwoorden niet direct op dit forum:
- mobile terminal wil niet starten (ik klik, het opent en sluit direct... heb al herinstallatie via cydia gedaan) - als ik nu nieuwe muziek wil op mijn iphone zetten en dus syncen met itunes dan zegt hij na het maken van de reservekopie dat hij het apparaat niet kan vinden... Terwijl ik wel apps kan verwijderen van m'n iphone door te syncen. Ik heb begrepen dat je om een nieuwe firmware te installeren altijd eerst moet herstellen via itunes en daarna terug jailbreaken. Maar moet dat dan ook om muziek of films op je iphone te zetten? Dat lijkt me een hoop werk en doet wat af van de voordelen aan een jailbreak. Thx 4 helping a newbie! |
|
||||
|
||||
Effe een vraag. Heb nu op mij iPhone 4 ios 4.2.1 (8C148) met jb staan. Wat is de meer waarde om naar 4.3 te gaan ?? Alles werkt perfect. Updaten noodzakelijk of zo laten.
Bedankt |
|
|||
|
|||
Zal wel weer aan mij liggen, maar als ik volgens de uitleg in "Simple Mode" begin krijg ik de melding: "No firmware bundle found! would you like to search the web for this file?".
uiteraard conform de uitleg op NO geklikt. Daarna op "Expert Mode" geklikt, Browse for IPSW en de gedownloade .ipsw aangeklikt. Vervolgens krijg ik echter de optie uit: (hierover staat helaas niks vermeld in de uitleg) * General * Custom packages * Cydia packages * Build Welke moet ik nu kiezen als ik ook gebruik wil maken van Cydia na de jailbreak?
Laatst gewijzigd door Chicco68; 11-05-11 om 00:39. |
|
|||
|
|||
Update niet echt nodig behalve als je een probleem hebt met dat opslaan van locaties door apple.
|
|
||||
|
||||
Vraagje voor de kenners:
Momenteel G4 met 4.3.2 modenfirmware: 02.10.04 Wens upgrade naar 4.3.3 via Pwnage. in expert mode. iTunes geeft de melding : "De iPhone 4 kan niet worden hersteld omdat het firmware bestand niet compatibel is". Wie ? kent de reden, welke is de oplossing? Alvast bedankt en de aandacht en eventuele reactie's Groetjes. [IMG]file:///Users/jangeens/Desktop/Schermafbeelding%202011-05-11%20om%2011.19.52.png[/IMG] |
|
||||
|
||||
Wat is de bestandsnaam van het firmwarebestand dat je gebruikt?
|
||||
|
||||
Hoi, XIII
Bedankt m de snelle replay. Maar heb ondertussen een nieuwe poging ondernomen na alle tools opnieuw te hebben gedownload via de links van iphoneclub. Heb dan met pwnage in simple mode geupdate en JB. Alles is vlekkeloos verlopen. Heb ook gesynct met itunes en met aptbackup uit cydia restore gedaan. MOET nu nog één probleempje oplossen: Signaal sterkte blijft op 1 streepje steken, ongeacht de signaal sterkte. Ik had dit probleempje ook na update na 3.1 naar 3.2 Maar moet opnieuw zoeken hoe ik dit toen heb opgelost. Indien u het weet, graag info. Groetjes |
|
|||
|
|||
Citaat:
bedankt! |
|
||||
|
||||
Beste Matlux,
Mijn situatie is als vogt: Voor JB en Upgrage de iphone gesynct met itunes I cydia aptBack-up dedownload en met deze app geback-upt Met Tiny umbrella de SHSH gesaved Na Update (4.3.3)+ JB Via itunes hersteld. Dan met aptBack-up gerestored. Resultaat: Alles terug en runnig fine (ook BitSMS met alle smsjes incl.) BEHALVE ; Signaal bar gaf maar 1 streepje ongeacht de signaal sterkte Oplossing: nota: Ik had Ultrasn0w geinstalleerd 1° Ultrasn0w verwijderd 2° Reboot 3° Ultrsn0w opnieuw geinstalleerd 4° Reboot Signaal Bar = 100% OK Ik hoop dat Jullie hier iets aan hebben Groetjes. |
|
|||
|
|||
Ojee, JB net uitgevoerd met Redsnow RC16. Alles ging goed tot de reboot:
iPhone start nu niet meer op. Apple logo komt in beeld, rondje van streepjes cirkelt ook een aantal keer. Loopt dan vast, gaat uit en het verhaal begint opnieuw. Reageert ook niet op reset... Iemand suggesties? Dit werkte voor mij: Uitzetten door heel lang de powerknop ingedrukt houden. Dan sluit je de kabel aan op de PC + itunes, maar nog niet de iPhone (want die gaat automatisch aan als je de kabel aansluit en dat moet niet). Zodra je je telefoon aansluit, meteen beide knoppen inhouden, ook als het zwart blijft inhouden. Iets van 30-40 seconden, dan moet je in Windows iets horen. Laatst gewijzigd door Foxdup; 11-05-11 om 19:41. |
|
|||
|
|||
Jailbreak gelukt of niet?
Wellicht een 'stomme' vraag maar toch, heb gisteren een jailbreak met behulp van redsnow uitgevoerd. Dat verliep allemaal vlekkeloos en gaf aan dat mijn Iphone inderdaad jailbroken was. Maar als ik nu bijv. hem aansluit op Itunes geeft aan dat ik nog steeds op 4.3.1 zit en niet op 4.3.3 en ook op mijn Iphone zelf als ik dan bij Algemeen en Info en dan bij versie ook nog steeds 4.3.1..
Is het dan mij nou gelukt of heb ik toch iets over het hoofd gezien? |
|
||||
|
||||
4.3.1 ipv 4.3.3
Ik denk dat uw toestel is JB op 4.3.1 maar niet geupdate naar 4.3.3
|
|
|||
|
|||
Iemand problemen met het land nummer invoeren +316......mobiel nummers met +31 kan ik niet invoeren na jb 4.3.3 jb gedownload en uitgevoerd met sucses maar nu dit gevonden!!
Jb met 0.9.6.rc16 iPhone 4 Iemand ook toevallig gemerkt |
|
||||
|
||||
In de phone app op toesenbord layout lang op de 0 blijven drukken.
Dan veranderd de 0 in + In ieder geval lukt dit bij mij wel na JB op 4.3.3 |
|
|||
|
|||
Hoi,
Ja bedankt het is ook zo het werkt !!! Maar hiervoor was het anders dacht ik 4.2.3 deed die het namelijk wel Top bedankt |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Alle iDevices: JailbreakMe: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (ook iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 26 | 18-11-11 21:27 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|