redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door demico Heb hetzelfde hier met m'n iPad 1 firmware 4.3.3... Denk dat ze toch iets aan het lek hebben gedaan Dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik wil het nog is proberen via redsnow maar dan moet me iPad uit en aan de computer, maar me iPad start elke keer automatisch op als ie in me pc zit. Dus ik krijg em niet uit en tegelijkertijd gekoppeld aan me pc.. Iemand een idee hoe je dat oplost?
|
|
|||
|
|||
Vraag: Kan ik zonder problemen mijn gejailbreakte IOS 4.21. upgraden naar 4.3.3? En daarna weer een JB toepassen? Zijn alle Apps dan nog beschikbaar?
|
|
||||
|
||||
Maak een reservekopie voordat je update. En zet die na de tijd weer terug.
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om een Appletv2g met 4.3_8F305 te jailbreaken met redsn0w?
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand hoe ik mijn SHSH-blobs voor versie 4.3.3 kan opslaan via TinyUmbrella? Ik heb dit namelijk geprobeerd via de versie 4.33.00 van TinyUmbrella maar kreeg de melding "Tiny Umbrella TSS server is not running". Ik zie ook dat mijn blobs stoppen bij 4.3.2. Wanneer ik bij advanced de optie " request SHSH from cydia" uitvink en de wijziging toepas, verandert er nog steeds niet. Is dit omdat ik deze optie destijds heb uitgevinkt om 4.3.3. te kunnen installeren of is er iets anders aan de hand. Wanneer ik cydia open op mijn iphone zie ik SHSH 4.3.3 echter wel staan.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik lees veel dat je na de jailbreak geen cydia icon meer hebt. Is dit al opgelost zo njet hoe kun je het fixen?
Nog iets, als ikmijn SHSH via cydia opsla hoe wekrt het dan om hem weer naar normaal 4.3.3 te gaan? Kan ik niet gewoon een reservekopie maken en gewoon herstellen en reserverkopie erop zetten? Ben nieuw met dit dus sorry! |
|
|||
|
|||
Deze vragen komen vaak voorbij.
Als je de zoekfunctie van dit forum gebruikt ("Cydia icoon verdwenen" en/of "hoe shsh cydia terugzetten"), dan vind je het antwoord vast en zeker. Ik vond ze zelfs via Google Daarnaast heeft dit forum veel moeite gestoken in het maken van de diverse wiki's. Daar liggen je antwoorden op een presenteerblaadje. Suc6 |
|
||||
|
||||
Ok dankje, ik ga toch maar voor redsn0w, moet alleen nog ff kijken hoe dat met dat SHSH werkt.
|
|
||||
|
||||
Mensen ik wou net met firmware updaten naar 4.3.3 en opnieuw JB uitvoeren.
Nou is alweer 4.3.4 uit. werkt de laatste JB ook op de 4.3.4? Of moet ik nou wachten? Of is er een mogelijkheid om mijn iphone te updaten naar 4.3.3? Laatst gewijzigd door Levensgenieter; 17-07-11 om 23:03. |
|
||||
|
||||
Citaat:
4.3.3 met PDF Patcher 2 tweak is de aanbevolen optie!
|
|||
|
|||
Hallo,
Heb een iphone 4 met 4.2.1 gejailbreak nu wil ik graag naar 4.3.3 met jailbreak. Itunes update diect naar 4.3.4, hoe kan ik dan naar 4.3.3 gaan om vervolgens de jailbreak uit te voeren? Groetjes Jan |
|
||||
|
||||
Je kunt nog proberen om 4.3.3 te installeren door deze firmware op dit forum te downloaden. Als je geluk hebt signeert Apple deze firmware nog. Moet je wel heel snel zijn. Ik verwacht dat Apple in de komende uren stop met signeren van iOS 4.3.3.
Als je pech hebt doen ze dit al niet meer. In dat geval heb je de SHSHs van 4.3.3 nodig om te downgraden. |
|
|||
|
|||
Ik heb opnieuw Cydia er op gezet. Moet ik nu dan ook weer opnieuw OpenSSH installeren en nieuw wachtwoord aanmaken?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 juli 2011 om 12:42 ---------- In forum van 2008 lees ik iets over BSD en OpenSSH. Is dat nog steeds zo dat je eerst BSD moet installeren en dan Open SSH? Volgens mij heb ik BSD niet geinstalleerd. |
|
|||
|
|||
Apple signeert 4.3.3 inmiddels niet meer; is er een methode om deze (custom) toch terug te zetten op mijn iphone 4? ik ben wel afhankelijk van een software unlock. hoor ik graag!
|
||||
|
||||
Nee; geen blob = geen installatie.
|
|
|||
|
|||
ik heb nu 4.1 draaien; kan ik die blob er nog afhalen? want cydia draait gewoon bij mij..
tnx! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Alle iDevices: JailbreakMe: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (ook iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 26 | 18-11-11 21:27 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|