redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) zelfde probleem hier...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zelfde probleem hier
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bedankt, lukt en functioneert fantastisch goed.
|
|
|||
|
|||
Firmware - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS
hey iedereen k wil met redsnow jailbreken maar als ik redsnow opstart en dan de filmware map open (Firmware 4.3.3 iPhone3,1_4.3.3_8J2_Restore.ipsw ) heb ik gedownload kan ik de firmware files niet vinden zie alleen andere films? heb ik nu het verkeerde gedownload of doe ik wat fout?? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 juni 2011 om 11:56 ---------- redsnow vraagt zegt maar om de filmware files.. maar die kan ik in de uitgepakte map van dat bestand niet vinden... |
|
||||
|
||||
Lees dit topic eens goed na en controleer dan de extensie...
|
||||
|
||||
Afgelopen zaterdag mijn plaything gedzjeelbreekt met redsnow...
Eerste drie pogingen mislukten omdat ik op 4.3 zat i.p.v. 4.3.3... De jailbreak op zich lukte wel - iFunbox kan gewoon in het bestandssyteem - maar het cydia ikoontje was wit en cydia crashte als ik het wilde openen... Vervolgens via iTunes geupdate naar 4.3.3 en redsnow opnieuw gedraaid... Van de eerste keer goed deze keer... Alles werkt perfekt en kan de iPhone nu eindelijk naar mijn hand zetten... Voor diegene die er beetje huiverig tegenover staan...Het is een echt een pies of keek... Suc6 d'rmee... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
ik heb het gedaan maar ben er nog steeds niet uit zou iemand me aub willen helpen? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 juni 2011 om 17:03 ---------- ik zie geen files ertussen staan in het uitgepakte bestand van die firmware die ik heb gedownload moet ik soms een bestandhernamen ofzo of wat is het??? aub help!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb nu mijn ''eigen'' ipsw bestand gebruikt die van itunes
en het jailbreaken lijkt gewoo ngelukt?? weet iemand hoe ik dit kan controleren? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
en is het al gelukt, bij mij nog steeds hetzelfde probleem...
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb het inmiddels tien x geprobeerd, maar op één of andere manier springt redsnow al bij de laatste 5 seconden al in de jailbreak mode.. Waardoor daarna mijn telefoon heel blij opnieuw opstart en er niks gebeurt.. Wat ook raar is, dat er 3gs op het scherm komt terwijl ik toch echt een 4g heb. moet ik redsnow opnieuw installeren? En JA, ik weet hoe ik een tel in dfu mode moet krijgen.. Gekke is dat bijvoorbeeld Itunes (bij het testen) DFU mode wel herkent..
|
|
||||
|
||||
Heb je wel wel iOS 4.3.x geinstalleerd? En gebruik je de laatste redsn0w versie?
|
|
|||
|
|||
@wouter1981, bedankt voor je reply. Maar heb inmiddels al gevonden waar het aanlag.. Had per ongeluk de verkeerde software gedownload.. 4.3.3 voor de 3gs terwijl ik een 4g heb.
beetje dom, maar ja dat gebeurt me dus geen tweede keer meer.. Jailbreak doet het trouwens perfect, aptbackup is ook super. Gr! |
|
||||
|
||||
Wie o wie,
wie kan mij helpen met het volgende?? Ik heb een unthetered gejailbreakte iphone 4 die geleverd is met IOS 4.2.1 en ik wil hem graag updaten naar 4.3.3 en vervolgens jailbreaken met r snow. Nou wil ik graag staps gewijs weten hoe ik dit moet doen zodat ik al mijn apps/contacten enz niet kwijt raak. Hoe doe ik dit? |
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 4.3.x Jailbreak stappenplan:
Wanneer je Cydia voor de eerste keer opstart zullen er zeer waarschijnlijk een updates moeten worden geïnstalleerd. Doe dit en laat de applicatie opnieuw opstarten (dit gaat vanzelf) (*) De handleiding is geschreven voor de iPhone maar je kunt het ook toepassen voor de iPad 1 en iPod Touch 4. (**) Deze handeling brengt het iPhone in de DFU modus. Dit komt vrij precies en mocht dit niet meteen lukken dan kun je opnieuw beginnen door de Sleep en Home button 20 seconden ingedrukt te houden. Succes |
|
|||
|
|||
Heb net mijn iPhone 4 geupdate naar 4.3.3 en wil nu jailbreaken, heb alleen nu een probleem met Cydia, deze kan de eigen apt.saurik.com niet vinden zegt ie, andere sources doen het wel zo te zien.
Opnieuw redsnow draaien en install cydia al gedaan, maar dat loste niets op ? [edit] het probleem heeft zich ondertussen opgelost. Laatst gewijzigd door LanWolf; 20-06-11 om 23:58. |
|
|||
|
|||
wat ik niet lees is wat er met je gegevens gebeurt als je een jailbreak uitvoert. Ben je alles kwijt wat op de Iphone staat zoals je mail accounts, contacten en muziek, apps etc of blijft dat allemaal staan ?
|
|
||||
|
||||
Ik kijg het niet voor elkaar om een custom firmware uit redsnow of snowbreeze te krijgen.
Bij snowbreeze blijft ie steken nadat ie de firmware heeft gechecked en geeft aan dat het de goeie is daarna druk ik op next en geeft ie een foutmelding. Bij redsnow valideert ie niet eens de firmware Ook heb ik het bestand veranderd naar Ipsw volgens de mapopties maar dan nog herkend ie hem niet. Ook al op verschillende computers geprobeert maar geen resultaat. Bestand al gedowned via safari zodat ik de exstensie niet hoeft te wijzigen maar heeft allemaal geen effect! Zou iemand mij een custom firmware kunnen mailen zodat ik alsnog kan JB 4.33? |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Alle iDevices: JailbreakMe: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (ook iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 26 | 18-11-11 21:27 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|