redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n Heb je je iphone al eens gewoon uitgezet, 5 min gewacht en daarna aangezet? Neen niet gedaan, zou het witte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
En wat is er van dat tethered en unthetered? De iPhone is niet softwarematig unlocked hoor, is legaal. Alleen jailbreaken. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik probeer een iphone 3.gs te jailbraken maar telkens moet ik hem opnieuw installeren met i tunes hen firmware 4.3.5. er opstaan wie weet de oplossing om hem te unlocken
|
|
||||
|
||||
Kijk eens in het topic over 4.3.4/4.3.5...
|
|||
|
|||
Citaat:
- Ja, in heel veel eerdere topics is al meermaals aangegeven, dat dit Cydia de juiste icoon meegeeft. Ook zou Cydia daarna gewoon moeten werken en zal bij de eerste opstart gaan updaten naar versie 1.1. Zelf heb ik dit ook zo gedaan op de 3Gs van m'n zoon. Heb je echter de opmerking van de moderator XIII gelezen? Je hebt kennelijk een verkeerde redsn0w-versie gebruikt om 4.3.5 te jailbreaken. Lees het betreffende 4.3.5-jailbreak-topic door! - In principe komt het er bij een tethered jb op neer, dat je je telefoon altijd via Redsn0w moet opstarten. Hoe dat moet? Lees de wiki. Bij een untethered jb hoeft dat natuurlijk niet. - Een softwarematige unlockte iphone is mi. ook legaal (tenzij ie gestolen is). Je bedoelt dat je iphone af-fabriek simlockvrij is. Dit heeft mi. niets met legaal of illegaal te maken. Ik raad je ten zeerste aan, vóór het jailbreaken, de wiki's eens te doorlezen, zeker nu blijkt dat je het verschil niet kent tussen een tethered en untethered jb. Suc6 |
|
||||
|
||||
Goed nieuws voor wie nog 4.3.3 draait:
iSSLfix Jailbreak Tweak Repairs SSL Vulnerability On iOS 4.3.3 Jailbroken iPhone, iPad, iPod touch - Downoad Now! | Redmond Pie |
|
|||
|
|||
Ik heb een gejailbreakte iPhone met 4.3.2 erop staan, ik zou graag willen updaten naar 4.3.3 maar dat kan niet omdat ik dan error 3194 krijg. Is er een manier om dit alsnog te doen? Of zal ik als ik wil updaten voor een tethered jailbreak moeten gaan met 4.3.5?
|
|
||||
|
||||
FAQ... Heb je de SHSH blobs van 4.3.3?
Anders kun je alleen naar 4.3.5. |
|
|||
|
|||
ik verander mijn zip bestand naar .ipsw, maar ik krijg geen melding dat het veranderd is. Als ik op browse druk kan ik ook geen firmare vinden, hoe moet ik dit oplossen? Is er geen alternatief voor 4.3.3 om te jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo neen, dan vermoed ik dat je niet weet hoe je de extensie moet wijzigen. Duw op je bureaublad van windows op F1 (=helpfunctie) of google op: Hoe verander ik mijn bestandsextensie of gebruik ff de zoekfunctie van dit forum. |
|
||||
|
||||
Hoi peeps...
Ik heb een unth jailbre*k op mijn iphone4 4.2.1 Graag wil ik updaten naar 4.3.3 via Firmware - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS Is dit mogelijk? Want er staat restore bij, maar voor mij is het dan een upgrade. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
in het verleden meerdere idevices gejailbreaked, ook vaak gedaan via de bekende site die nu niet meer werkt.
Nu krijg ik het niet voor elkaar op een 3gs, 32g, old bootroom, neverlocked. wat heb ik nodig? ik heb hem wel van 4.3.5 naar 4.3.3 gekregen, maar jb'en lukt nu niet? ik heb redsnow gebruikt, maar die gaat aean de gang en vervolgens blijft mn iphone hangen en krijg ik het bekende stekkertje, redsnow geeft helaas geen melding meer en blijft hangen op de groene balk. iemand en idee, wat zie ik over het hoofd?
|
||||
|
||||
JailbreakMe 3.0 werkt gewoon weer.
|
|||
|
|||
hi ,
vraagje : Mijn pa heeft een Iphone 3GS(AT&T) met ipad baseband 6.15.x En Ios 4.1 of .4.3.1 Nu wil hij graag naar 4.3.3 Maar in de wiki staat dat je een custom ipsw bestand moet maken met pwnage tool. Volgens mij zijn er al nieuwe versies van redsnow uit die dit ook op Windows kan toch ? Correct me if i'm wrong. Of is de handleiding die hierboven beschreven staat nog up to date ? |
|
||||
|
||||
Dit zou ook met nieuwere versie van redsn0w moeten kunnen ja.
Maar heb je wel de SHSH blobs van 4.3.3? |
|
|||
|
|||
hoe kom ik aan shsh blobs als die betreffende iphone op 4.1 / 4.3.1 draait ?
Je kan toch alleen de blobs extraheren van je huidige Ios versie ? -edit- zojuist nagekeken : iphone draait op iOS 4.1 en baseband 6.15.x |
|
|||
|
|||
Voor de versies die Apple signeert kan het met tinyumbrella (nu dus alleen voor 5.0.1) en van je huidig geïnstalleerde versie met iFaith.
|
|
|||
|
|||
bedankt ....
maar dit was jammer genoeg geen antwoord op mijn vraag |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Alle iDevices: JailbreakMe: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (ook iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 26 | 18-11-11 21:27 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|