//

redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic

redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Wilders4ever LOL en hoe heb je deze representatieve benchmark bewerkstelligd dan? En je weet zker dat je fw 4.3.3 hebt gebruikt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 07-05-11, 21:04
altee altee is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wilders4ever Bekijk bericht
LOL en hoe heb je deze representatieve benchmark bewerkstelligd dan?



En je weet zker dat je fw 4.3.3 hebt gebruikt icm redsnow rc 15?

Een niet opstartende Cydia heeft maar 1 oorzaak: verkeerde Firmware icm verkeerde Jailbreak.
Ja alles goed gedaan. Red.sn en firmw. bovendien in een apart mapje opgeslagen. Voor systeemherstel, beschreven probleem, na systeemherstel zelfde mapje gebruikt (=ongewijzigde inhoud), dan gaat het als een zonnetje.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 07-05-11, 21:08
JailbreakerPro's schermafbeelding
JailbreakerPro JailbreakerPro is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 301
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
Hoe kan ik dan activeren? Dat zou toch lukken door te jailbreaken?
Nee echt niet. Jailbreaken en unlocken zijn twee verschillende dingen. Welke baseband heb je dat kan je zien onder instelingen/algemeen/info/modemfirmware
__________________
All Your Need In Your Life Is An iDevice
  #43  
Oud 07-05-11, 21:21
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JailbreakerPro Bekijk bericht
Nee echt niet. Jailbreaken en unlocken zijn twee verschillende dingen. Welke baseband heb je dat kan je zien onder instelingen/algemeen/info/modemfirmware
Dat lukt niet, ik geraak niet voorbij mijn noodoproepscherm!
Ik weet alleen dat hij van week 10 is (maart 2011 dus) vermoedelijk draaiende op iOS 4.3

Wat ik nu wil is hem voor altijd activeren zodat ik toch al minstens op mijn springboard geraak.
Ik heb geen T-Mobile Duitsland simkaart, de verkoper zij dat hij unlocked was en heeft daar niets bij gegeven.
  #44  
Oud 08-05-11, 03:30
zillionz zillionz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 32
Standaard

Ik krijg de melding dat cydia netwerkproblemen heeft..iemand ook last van?
  #45  
Oud 08-05-11, 04:22
Fuchsia-Freak's schermafbeelding
Fuchsia-Freak Fuchsia-Freak is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulo1977 Bekijk bericht
Ik wil mijn Iphone 4 met 4.2.1. (JB) upgrade naar 4.3.3. met Itunes zodat ik hem daarna kan JB.
Als ik met itunes naar updaten ga dan krijg ik foutmelding 3194.
Wat moet ik nu doen om toch te kunnen upgraden naar 4.3.3.?

Dit had ik dus ook , en werd er gek van!
Ik ben geen noob wat jailbreaken betreft , heb bijna alle idevices al meerdere keren gebreaked behalve de ipad2 duh..

Iedere keer kreeg ik de Itunes 3194 error te zien , terwijl ik geen restore deed maar gewoon een update naar 4.3.3 (vanaf JB 4.3.1)

Uiteindelijk heb ik na veel proberen het opgelost door dit te doen >

Op Windows 7

Ga naar > C:\Users\"jouw gebruikers naam"\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates

Daarin vind je het IPSW 4.3.3 bestand dat Itunes voor je heeft gedownload.
Gooi dat bestand in je prullebak en maak daarna je prullebak leeg.

Ga vervolgens naar de Firmware site van het Iphoneclub forum > Firmware - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch


Download het IPSW 4.3.3 Firmware bestand voor jou Iphone

(LET OP! download dit het liefst via de Safari brower ipv IE of Firefox , aangezien Safari gewoon het bestand als IPSW opslaat en IE,Firefox slaan het op als ZIP file)

Zet die vervolgens in de laatst aangegeven map (waar je de oude uit hebt verwijdert) > C:\Users\"gebruikers naam"\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates

Start nu Itunes op > Sluit je Iphone aan > Druk op UPDATE


Als het goed is moet je iphone nu gewoon geupdate worden naar FW 4.3.3
Daarna kan je weer Jailbreaken met Redsnow.
Als redsnow om je IPSW vraagt , ga dan weer naar >

C:\Users\"gebruikers naam"\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates

En kies dat IPSW bestand.
Jailbreak stappen doorlopen en hoppa.
hierna was bij mij alles gewoon weer zoals het hoort



Mensen met een Blanko cydia icoontje na de jailbreak kunnen dat oplossen door het volgende te doen.
Bij mijn Iphone 4 met 4.3.3 JB via redsnow had ik ook een wit/blanko cydia icoon.

Start Cydia , Voeg Deze repo toe > http://apt.saurik.com-3.7
Reboot / respring je iphone (of zet em uit en aan)

Als het goed is moet je cydia icoon weer zichtbaar zijn.

Hopelijk helpt het wat mensen Suc6!
__________________
Iphone 3GS 16GB WIT - {FW=4.3.1}{JB} / Iphone 4 16GB WIT - {FW=4.3.3}{JB}
Ipad-2 64GB Wi-Fi WIT - {FW=4.3.1}{JB NogNi}

Laatst gewijzigd door XIII; 09-05-11 om 01:43. Reden: Bericht verwijderd i.v.m. gewijzigd beleid. De Gevey-procedure is strafbaar en er mag niet naar worden verwezen.
  #46  
Oud 08-05-11, 10:19
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

1. Stond je iphone uit toen je begon met de jb?
2. Ik heb echter de indruk dat je de powerknop net iets te laat hebt in gedrukt na de klik op "next" om de jb te lten beginnen. Gewoon opnieuw proberen. (Iphone aangesloten laten aan pc en uitzetten / klik op "back" in Redsn0w. Blijft Redsn0w hangen dan afsluiten, maar denk er aan dat je het proces om Redsn0w op 1 core te laten draaien, opnieuw moet uitvoeren.)

Tip .... (Is eigenlijk nog een vervolgstukje op mijn eerdere reactie hierboven):
1. Denk ook eens aan onderhoud van de pc. Opruimen en defragmenteren.
2. Het komt bij Windows-pc's voor dat er zich beschadigde bestanden in het geheugen hebben gevormd. Sluit Windows af en trekt stekker uit het stopcontact. Duw op de aan/uitknop van je pc. Hiermee trek je alle spanning van het moederbord, waardoor het geheugen echt leeg raakt. Wacht 1 minuut, steek de stekker weer in het stopcontact en start pc weer op.
Start nu het jb-proces opnieuw. Vergeet de voorbereidingshandelingen niet.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dietr Bekijk bericht
Als ik mijn iphone met 4.3.3 wil jailbreaken via redsn0w_win_0.9.6rc15 lukt alles tot na die 3 stappen ( 3sec power toets, ..) hij blijft steken op "uploading ramdisc. Zie foto
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn ?


  #47  
Oud 08-05-11, 11:23
lolsmurf's schermafbeelding
lolsmurf lolsmurf is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: België
Berichten: 117
Standaard

Ik slaag er niet in om Aptbackup te installeren... Krijg altijd deze melding:

"I wasn't able to locate file for the curl package. This might mean you need to manually fix this package."

Weet iemand wat ik moet doen?
  #48  
Oud 08-05-11, 11:25
Broeksman Broeksman is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Help! Gister mijn Iphone 3GS Gejbt. Eerste keer kreeg ik Cydia niet aan de praat dus opnieuw de JB eroverheen gegooid. Nu start hij niet meer op. Hij blijft hangen op het Apple logo. Ik heb hem helemaal leeg laten lopen, maar nu blijft tijdens het opladen het Apple logo in beeld. Het lijkt nu wel of hij niet meer goed opgeladen krijg want als ik hem in DFU wil zetten geeft hij aan dat er niet genoeg power inzit.
Kwestie van geduld (=echt een dagje aan de stroom laten hangen) of probleem?
  #49  
Oud 08-05-11, 12:53
Fuchsia-Freak's schermafbeelding
Fuchsia-Freak Fuchsia-Freak is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n Bekijk bericht
1. Stond je iphone uit toen je begon met de jb?
2. Ik heb echter de indruk dat je de powerknop net iets te laat hebt in gedrukt na de klik op "next" om de jb te lten beginnen. Gewoon opnieuw proberen. (Iphone aangesloten laten aan pc en uitzetten / klik op "back" in Redsn0w. Blijft Redsn0w hangen dan afsluiten, maar denk er aan dat je het proces om Redsn0w op 1 core te laten draaien, opnieuw moet uitvoeren.)

Tip .... (Is eigenlijk nog een vervolgstukje op mijn eerdere reactie hierboven):
1. Denk ook eens aan onderhoud van de pc. Opruimen en defragmenteren.
2. Het komt bij Windows-pc's voor dat er zich beschadigde bestanden in het geheugen hebben gevormd. Sluit Windows af en trekt stekker uit het stopcontact. Duw op de aan/uitknop van je pc. Hiermee trek je alle spanning van het moederbord, waardoor het geheugen echt leeg raakt. Wacht 1 minuut, steek de stekker weer in het stopcontact en start pc weer op.
Start nu het jb-proces opnieuw. Vergeet de voorbereidingshandelingen niet.



Als Redsnow blijft hangen Op UPLOADING ram.
En je pc draaid op Windows 7!!!
Zorg dan dat je Redsnow opent met compatibiliteit Windows XP aan.
(rechter muis knop- eigenschappen - Comp. )

Suc6


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Broeksman Bekijk bericht
Help! Gister mijn Iphone 3GS Gejbt. Eerste keer kreeg ik Cydia niet aan de praat dus opnieuw de JB eroverheen gegooid. Nu start hij niet meer op. Hij blijft hangen op het Apple logo. Ik heb hem helemaal leeg laten lopen, maar nu blijft tijdens het opladen het Apple logo in beeld. Het lijkt nu wel of hij niet meer goed opgeladen krijg want als ik hem in DFU wil zetten geeft hij aan dat er niet genoeg power inzit.
Kwestie van geduld (=echt een dagje aan de stroom laten hangen) of probleem?

Kan het zijn dat je niet lang genoeg wacht tijdens dat je de iphone opnieuw in DFU zet?
Als het apple logo op komt duurt het nog ff voordat je de home knop moet loslaten , doe je dit te snel zal je iphone zichtzelf aan proberen te zetten.
Ik denk dat je daarom het "Power to Low scherm krijgt" .

Als het goed is moet je je gewoon iphone weer in DFU mode kunnen krijgen.
Hang je iphone aan je Pc en start itunes op.
Druk de power knop 3 sec in , en druk daarna de home knop erbij in , 10 sec later de power knop loslaten en de home knop blijven vast houden.

Als het goed is moet je computer nu het geluid geven als je je iphone aansluit of afsluit van je pc.
Nu kan je evt weer via itunes de Iphone activeren/Herstellen.
Als je iphone weer Upboot even geduld hebben en is je JB weg ff redsnow er opnieuw overheen knallen.

Als dat niet lukt kan je eventueel ook proberen om via Redsnow je iphone in PWND DFU mode te krijgen.

Laatst gewijzigd door Fuchsia-Freak; 08-05-11 om 13:32.
  #50  
Oud 08-05-11, 14:41
MarcoAFCA MarcoAFCA is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 7
Standaard

Mijn broertje heeft een Ipod Touch 3g gekocht. En kan spelletjes zoals Fifa 2011 (voetbal) die iOS 4.3 of hoger nodig hebben en er zit nu 4.2.1 op deze Ipod van hem.
Dus is mijn idee de Ipod te jailbreak. Dus het artikel van Iphoneclub voor Jailbreak voor Dummies is dus een uitgelezen kans. Nu is het me gelukt met de IPSW te downloaden en een andere naam te geven. Maar als ik de Pwnagetool wil downloaden dan is dat een DMG bestand die ik niet openen kan? Misschien een domme vraag maar ik hoop dat jullie mij ermee kunnen helpen. Alvast bedankt!
  #51  
Oud 08-05-11, 14:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarcoAFCA Bekijk bericht
Maar als ik de Pwnagetool wil downloaden dan is dat een DMG bestand die ik niet openen kan? Misschien een domme vraag maar ik hoop dat jullie mij ermee kunnen helpen. Alvast bedankt!
Natuurlijk! Een Mac gaan kopen Pwnagetool is een programma voor OS X en .dmg is een OS X "Disk Image".
  #52  
Oud 08-05-11, 14:45
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.081
Standaard

PwnageTool heeft de extensie DMG omdat het een Mac/OS programma is. Daar heb je onder Windows niets aan...

Windows gebruikers kunnen sn0wbreeze gebruiken.

Weet je wel zeker dat je een custom firmware wil?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #53  
Oud 08-05-11, 15:49
MarcoAFCA MarcoAFCA is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
PwnageTool heeft de extensie DMG omdat het een Mac/OS programma is. Daar heb je onder Windows niets aan...

Windows gebruikers kunnen sn0wbreeze gebruiken.

Weet je wel zeker dat je een custom firmware wil?
Okee dus ik moet snowbreeze hebben. Is daar ook een 'jailbreak voor dummies' voor?

Graag wil mijn broertje spellen kunnen laden die iOS4.3 nodig hebben, en via Itunes gaat zijn versie niet verder als iOS 4.2.1.
  #54  
Oud 08-05-11, 16:07
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.081
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarcoAFCA Bekijk bericht
Graag wil mijn broertje spellen kunnen laden die iOS4.3 nodig hebben, en via Itunes gaat zijn versie niet verder als iOS 4.2.1.
Oh... Welke iPod Touch 3G? 8GB?

Die kan (meen ik) maximaal 4.2.1, met/of zonder jailbreak...
  #55  
Oud 08-05-11, 16:14
MarcoAFCA MarcoAFCA is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Oh... Welke iPod Touch 3G? 8GB?

Die kan (meen ik) maximaal 4.2.1, met/of zonder jailbreak...
Ja 3G 8GB.
Zou wel heel erg jammer zijn..
  #56  
Oud 08-05-11, 18:27
MarcoAFCA MarcoAFCA is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 7
Standaard

Nu heb ik snowbreeze, maar dan staat er steeds 'DFU was not detected'
ik moet 10 seconde home & power knopen in houden en dan 30 seconden home button. Wat doe ik verkeerd
  #57  
Oud 08-05-11, 18:36
Phyt Phyt is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 23
Standaard

Hmm normaal kom ik er wel uit maar in deze toch een vraag.
Ik heb mijn iphone was 4.3.1 met jailbreak.
Reserve kopie gemaakt in itunes.
Toen itunes gehangen en 4.3.3 geinstalleerd.

Vervolgens redsnow 0.16 gedaan. ging goed.
Cydia wit icoontje ik denk reboot even, ineens al mijn dock icons weg ook settings enzo.
Toen dacht ik zet reserve kopie terug. nog steeds geen dock icons en settings etc. :<.

Nu nogmaals redsnow over de reserve kopie willen gooien maar blijft nu hangen op jailbeaking filesystem en komt niet verder.

Moet ik de iphone > herstellen en daarna reserve kopie terug plaatsen? en dan nogmaals Jb-en wat is nu de juiste stap om met schone lei te beginnen.

alvast bedankt voor de hulp.

Edit
Iphone cleaned en jbed alle apps kwijt en restore van settings.
En aptbackup maar mis ik. Nog veel jb apps.
Hij is wel lekker snel nu

Laatst gewijzigd door Phyt; 08-05-11 om 22:33.
  #58  
Oud 08-05-11, 20:19
Broeksman Broeksman is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Smile

Citaat:
Kan het zijn dat je niet lang genoeg wacht tijdens dat je de iphone opnieuw in DFU zet?
Als het apple logo op komt duurt het nog ff voordat je de home knop moet loslaten , doe je dit te snel zal je iphone zichtzelf aan proberen te zetten.
Ik denk dat je daarom het "Power to Low scherm krijgt" .

Als het goed is moet je je gewoon iphone weer in DFU mode kunnen krijgen.
Hang je iphone aan je Pc en start itunes op.
Druk de power knop 3 sec in , en druk daarna de home knop erbij in , 10 sec later de power knop loslaten en de home knop blijven vast houden.

Als het goed is moet je computer nu het geluid geven als je je iphone aansluit of afsluit van je pc.
Nu kan je evt weer via itunes de Iphone activeren/Herstellen.
Als je iphone weer Upboot even geduld hebben en is je JB weg ff redsnow er opnieuw overheen knallen.

Als dat niet lukt kan je eventueel ook proberen om via Redsnow je iphone in PWND DFU mode te krijgen.
Was inderdaad het geval, te ongeduldig.
Heb nu weer een maagdelijke iPhone ;-)
  #59  
Oud 09-05-11, 09:51
Vince00 Vince00 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 24
Standaard

Ik heb nog altijd het probleem dat mijn redsnow jailbreak blijft hangen zodra hij opnieuw opstart in het Apple logo.
  #60  
Oud 09-05-11, 16:40
Janusz Janusz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 30
Standaard

Hebben meer mensen het probleem dat er na de update naar 4.3.3 de no signal melding blijft staan? Heel vervelend, heb een simlock vrije vodafone iPhone 4 geupdate met Redsnow. Wat is hier aan te doen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 22:06
Alle iDevices: JailbreakMe: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (ook iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 26 18-11-11 21:27
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 15:25
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:55.