ipod touch 2g jailbreaken van 2.2.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn ipod jailbreaken maar waar kan ik de jailbreak vinden die ik nodig heb? van redsn0w kan ik op 1 of andere manier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod touch 2g jailbreaken van 2.2.1
Ik wil mijn ipod jailbreaken maar waar kan ik de jailbreak vinden die ik nodig heb?
van redsn0w kan ik op 1 of andere manier niet vinden waar ik het moet downloaden kunnen jullie mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Redsn0w vind je hier: Dev-Team Blog
Maar ik weet niet of je daar FW 2.2.1 mee kunt jailbreaken... Je kunt een update naar iOS 4.2.1. overwegen en daarna jailbreaken met redsn0w.
|
|||
|
|||
en wat houd die update in aangezien ik niet verder kan update met mn ipod op het moment :S
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Ipod touch 1g jailbreaken? | fransbreda | Jailbreak | 7 | 24-05-11 16:49 |
iPod touch: Jailbreaken van Ipod touch 3g. 4.2.1 Kapotte power button | visje92 | Jailbreak | 8 | 14-03-11 23:11 |
iPod touch: jailbreaken | Doblie | Jailbreak [archief] | 1 | 23-08-08 15:26 |
iPod touch Jailbreaken | Lorsk8 | Unlock [archief] | 4 | 07-06-08 00:35 |
|
|