3g werkt niet meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen ben nieuw hier op t forum heb ook al best wel wat door gekeken maar er is zoveel ik kom er niet uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3g werkt niet meer
Hallo mensen ben nieuw hier op t forum
heb ook al best wel wat door gekeken maar er is zoveel ik kom er niet uit mn vriendin heeft een iphone 3g ik weet dat hij gejailbreakt is maar mobiel zo gekocht! ik weet dat t programma cydia er op stond nu heb ik laatst wat gedownload maar na die tijd liep de batterij leeg en blijft er alleen een balkje met rode streepje staan ! heb wat gegoogeld en kwam tegen dat ik moest herstellen via Itunes dit gedaan maar kreeg uiteindelijk alarm 1015 dit gecheckt maar er zijn zoveel opties toen iphone in dfu gezet maar kreeg toen code 1601 ik kom er niet meer uit iemand hier die me verder kan helpen maakt niet uit of hij nu op een custom fw of originele fw draaid als ie t maar weer doet trouwens ik meen dat er bij cydia iets stond met 4.?.? gr arno |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren | bjakkers | iPhone Apps | 4 | 09-11-08 20:00 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet | dennis3 | iPhone algemeen | 0 | 07-05-08 18:14 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|