//

iPhone stopt bij herstellen met: iPhone op herstel voorbereiden

iPhone stopt bij herstellen met: iPhone op herstel voorbereiden discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb het volgende probleem. Ik heb een 3gs liggen die hersteld moet worden, althans hij staat in herstelmodus en daar krijg ik hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-06-11, 17:35
aeger aeger is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 62
Standaard iPhone stopt bij herstellen met: iPhone op herstel voorbereiden

Hallo,

Ik heb het volgende probleem. Ik heb een 3gs liggen die hersteld moet worden, althans hij staat in herstelmodus en daar krijg ik hem zonder te herstellen niet uit.

Hij gaat bijna niet aan, als ik hem in de oplader heb komt het usb kabeltje met itunes logo. Doe ik hem uit de oplader dan gaat hij meteen uit. Wanneer ik hem aansluit op de computer blijft hij uit, maar als ik iReb gebruik dan komt hij wel in hersteldmodus en herkent iTunes hem ook.

Echter als ik hem dan probeer te herstellen in iTunes, gewoon officieel(geen custom of iets dergelijks), dan pakt hij de software uit, controleert het herstel en wanneer hij bij de stap is om de iPhone voor te bereiden op herstel dan gaat volgens mij de iPhone uit en blijft bij iTunes die balk met iPhone op herstel voorbereiden lopen.

Wat is hier aan de hand en hoe kan ik dit verhelpen?? Ik kan hem dus niet herstellen, niet omdat hij niet herkend wordt in iTunes, niet door een foutmelding, maar doordat iTunes hem simpelweg niet kan voorbereiden op het herstel....

Alvast bedankt voor de hulp!

Correctie: Hij lijkt uit te gaan en wanneer je heel lang blijft wachten geeft hij error 1604, voor de duidelijkheid ik heb iReb al geprobeerd dit werkt dus niet om de 1604 error te omzeilen.

edit 2: Wanneer hij hem voorbereid op herstelmodus komt nog wel even het apple teken te voorschijn en dan komt er een donker zwart beeld, volgens mij staat hij dan gewoon uit, iTunes ziet hem dan ook niet meer. Pas wanneer ik weer heb geprobeerd met iReb in herstel modus/dfu te zetten ziet iTunes hem weer.

Laatst gewijzigd door aeger; 30-06-11 om 18:18.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-11, 19:16
Jaap777 Jaap777 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Andel
Berichten: 71
Stuur een bericht via MSN naar Jaap777
Standaard

Heb je al geprobeerd het hosts bestand leeg te maken?
(als je ooit Tiny umbrella gebruikt hebt)
__________________
iPhone 4s en 5, iPad 1, 3 en 4 Wi-Fi, Apple TV 3
OS zowel Windows als OSX
  #3  
Oud 30-06-11, 19:18
aeger aeger is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 62
Standaard

ja eerder al geprobeerd....

edit: ik krijg de iPhone ook niet aan als hij niet in de oplader of aan de computer hangt. Als ik hem in de oplader doe krijg ik soms het scherm dat hij geactiveerd moet worden en als ik hem er dan uithaal valt hij meteen uit(terwijl het batterijpercentage op 100% staat), vervolgens verbind ik hem met de computer en dan kan ik hem alleen op het schermpje krijgen met usb kabel en iTunes logo(ipv activatie scherm)...................?

Laatst gewijzigd door aeger; 30-06-11 om 19:56.
  #4  
Oud 11-07-11, 13:26
aeger aeger is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 62
Standaard

heeft iemand nog een idee of oplossing? hulp zou welkom zijn!

alvast bedankt!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone stopt met opladen bij 70 % stijnw iPhone algemeen 2 24-11-11 17:39
Alle iDevices: Algemeen stappenplan: voorbereiden, update van 4.1 naar 4.2.1 en JB met Greenpoison Mireille005 Jailbreak 0 11-02-11 23:27
iPhone: Iphone 1e gen: foutmelding (10) bij herstel jvgeert Jailbreak 0 07-09-09 20:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:21.