Ik wil alleen tethering op mijn Iphone 4, moet ik dan heel de Jailbreak uitvoeren? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik zou graag Tethering op mijn Iphone 4 (versie 4.3.3 modemfirmware 04.10.01) willen. Om dit te kunnen, moet ik dan heel mijn Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik wil alleen tethering op mijn Iphone 4, moet ik dan heel de Jailbreak uitvoeren?
Beste mensen,
Ik zou graag Tethering op mijn Iphone 4 (versie 4.3.3 modemfirmware 04.10.01) willen. Om dit te kunnen, moet ik dan heel mijn Iphone Jailbreaken. of zijn hier ook "simpelere" oplossingen voor? mvg Vissers |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hangt van je provider af, ik heb iphone 4 icm hi, daar staat persoonlijke hotspot bij instellingen, als dit hier niet staat, ondersteund je provider dit niet, dan moet je inderdaad gaan jailbreaken, en iets van mywi gaan gebruiken.
|
|
|||
|
|||
ik heb I300 bij Tmobile en idd dus geen toegang tot tethering
|
|
||||
|
||||
Dan moet je inderdaad jailbreaken. De jailbreak tweak 'TetherMe' (Cydia) activeert de standaard Hotspot functie van de iPhone zelf.
|
|
|||
|
|||
Simpeler dan op een button met 'install' drukken?
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: alleen unlock uitvoeren doublecheck | Zaphod | Unlock | 3 | 06-09-09 15:27 |
iPhone: Na jailbreak 2g iphone via Redsn0w alleen nog maar Cydia op mijn springboard!! | dankersruud | Jailbreak | 0 | 07-07-09 00:11 |
PC startop en wil check uitvoeren | nicotet | iPhone algemeen | 4 | 06-04-09 17:38 |
|
|