Geen achtergrond veranderen (alleen maar locksreen) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraagje, mijn Ipod Touch 2G kan alleen nog maar de achtergrond van mijn lockscreen veranderen en niet mijn gewone achtergrond (volgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen achtergrond veranderen (alleen maar locksreen)
Hallo,
Ik heb een vraagje, mijn Ipod Touch 2G kan alleen nog maar de achtergrond van mijn lockscreen veranderen en niet mijn gewone achtergrond (volgens mij heet dat homescreen) Als ik gewoon bij instellingen mijn achtergrond verander, verandert hij alleen maar mn lockscreen en als ik hem wil verandere dmv een app zoals pimp my profile geeft hij de melding: ''Your device or iOs only allows setting images for the Lock Screen'' Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? BVD, Axel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr Stephan
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Achtergrond veranderen app | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 21-10-10 19:48 |
automatisch veranderen achtergrond | JokerAFCA | Ringtones en Wallpapers | 3 | 21-09-10 08:50 |
automatisch veranderen achtergrond | JokerAFCA | iPhone Apps | 1 | 20-07-10 10:54 |
Geen applicaties meer te zien op Iphone alleen de zelf neergezette achtergrond | yzicgirl | iPhone algemeen | 7 | 07-10-08 12:54 |
sms ontvangen maar zie alleen niewtekstbericht en geen naam van de afzender | wessie_fcutreg | iPhone algemeen | 1 | 14-09-08 21:30 |
|
|