Restore van 4.3.3 naar 4.3.3 (iPhone4) HELP!!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) nou wat gebeurt er als je downgrade naar 4.3.3 dan geeft hij op het eind een fout melding maar dan moet je eens proberen redsnow ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nou wat gebeurt er als je downgrade naar 4.3.3 dan geeft hij op het eind een fout melding maar dan moet je eens proberen redsnow te draaien na de foutmelding .
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@uzzizeven kan je wat duidelijker zijn?
want je zegt nu wel redsnow draaien alleen welke optie? |
|
|||
|
|||
Probeer Ifaith even, ik neem aan dat je je shsh blobs ergens heb staan?
zo ja kun je je firmware zelf ondertekenen met ifaith. Mocht je op 4.3.3 zitten kan ifaith je bestaande shsh blobs grabben en opslaan. suc6
|
|||
|
|||
ik heb gedaan met herstellen via itunes gaf hij op het einde foutmelding 1013
stopte er mee dus toen in dfu gezet jailbreak uitgevoerd ,gelukt |
|
|||
|
|||
@uzzizeven oke bedankt ga het morgen gelijk proberen
|
|
|||
|
|||
Sharky? Hoe staat het ervoor bij je?
En de andere, gelukt? |
|
|||
|
|||
Thanks!
Na een aantal uren aan te klooien en te zoeken heeft het onderstaande mij eindelijk uit dit helse drama verlost!
Ik kwam van een iPhone 4 met firmware 4.0 en wilde naar 4.3.3. Direct naar 4.3.3 icm met TinyUmbrella (v5.00.06) lukte helaas niet. Toen heb ik in TinyUmbrella de optie "Set hosts to Cydia on exit" UITgevinkt, dit zorgt ervoor dat je een update via iTunes kan doen, naar 4.3.4 in dit geval. Vanaf 4.3.4 van alles geprobeerd en meerdere errors (1394, 1012, 20, etc.) tegen gekomen. Vervolgens doorgelopen wat hieronder vermeld staat en nu eindelijk weer een werkende iPhone met firmware 4.3.3! Hulde aan diegene die dit heeft ontdekt, vandaar ook mijn eerste post ooit! Groeten en bedankt! Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ben blij je ermee geholpen te hebben!
Hebben mijn zweetdruppels en tijd die ik erin heb gestoken in ieder geval zijn vruchten afgeworpen! Thnx! En was idd vergeten dat je de optie uit moest vinken in TinyUmbrella bij het tabblad geavanceerd.. Greets Jay |
|
|||
|
|||
Ik heb alles gevolgt wat hier boven staat, maar zodra hij heel die zooi heeft gedaan ( Linux ding op je scherm ) blijft hij in recovery mode, HELLUP~!
|
|
|||
|
|||
Lees en volg dit:
Dan heb je dit nodig: Exit iOS 4.3.3 Recovery Mode Loop Using TinyUmbrella (Fix Recovery) | Jaxov |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Beste,
Is dit mogelijk zonder de shsh opgeslaan te hebben? mvg |
|
|||
|
|||
Nee, dat is helaas niet mogelijk.
Sorry. |
|
|||
|
|||
Beste,
Mijn broer heeft namelijk ook een iphone 4 32g zijn firmware versie is nog 4.0.1, kan ik zijn shsh bestand op mijn pc opslaan en die dan gebruiken voor mijn iphone of is dat ni compatible tussen 2 iphones? mvg |
|
|||
|
|||
Nee dat is niet mogelijk..
Dit omdat je iPhone een eigen UIDcode heeft..En deze heeft dus een eigen handtekening die in de SHSHblog wordt verwerkt.. |
|
||||
|
||||
Edit:
Sorry, oplossing was al gepost |
|
|||
|
|||
Dat is een gedeelte van de oplossing...
Lees gewoon even mijn uitleg door een aantal posts terug. Daar komt die link ook in terug.. Citaat:
Laatst gewijzigd door JasonXGaming; 24-07-11 om 13:30. |
|
|||
|
|||
mooi om te zien dit.......dat men elkaar zo kan helpen,top.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem als de TS. Ik had 4.2.1 en wou met iTunes er 4.3.3 erop zetten maar wat ik ook deed, er bleef 4.2.1 opstaan. Uit pure ellende ben ik maar overgegaan naar 4.3.4 met het idee dat ik dan wel terug kan naar 4.3.3 (ik heb mijn SHSH-blobs in TU).
Maar hier heb ik hetzelfde probleem. Zowel vanuit restore of dfu krijg ik er geen 4.3.3 erop. Het eindigt sowieso in error 1013 maar als ik TU mag geloven blijft 4.3.4 erop staan??? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 juli 2011 om 17:55 ---------- Nou, we zijn eruit. Restoren naar 4.3.3 met TU en vervolgens Fix Recovery gebruiken (zoals hierboven ook stond). Vervolgens heb je een maagdelijke 4.3.3 foon en kun je er weer een redsn0w 4.3.3 JB overheen trekken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Van 4.1 naar 4.3.1 zonder restore | djkavaa | Jailbreak | 0 | 04-04-11 11:07 |
alle gegevens overzetten van iphone4/16 naar 4/32 | fiero | iTunes | 2 | 29-12-10 20:03 |
Error (6) bij restore van 1.1.3 (iTunes) naar 1.1.1 | whitehouse | Jailbreak [archief] | 6 | 26-03-09 08:21 |
|
|