cydia werk niet en geeft zwart scherm discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo heb een klein probleem heb mijn ifhone 4 een jailb.... gedaan en het werkt niet zoals het zou moeten alles is goed gelukt heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
cydia werk niet en geeft zwart scherm
hallo
heb een klein probleem heb mijn ifhone 4 een jailb.... gedaan en het werkt niet zoals het zou moeten alles is goed gelukt heeft een zwart scherm gegeven met allemaal witte letters dit was goed dan kreeg ik een afbeelding van een annanas met melding installing cydia dit is ook ok dan is ifhone op gestart en stond een roode app van cydia dit is volgens mij ook ok maar nu komt het probleem als ik cydia open krijg ik een zwart scherm en daar staat op BESTANDSSYSTEEM VO... (cydia zal hierna zelf afsluiten) maar een 30 tal minuten is dit nog steeds niet afgesloten is dit normaal of niet en is hij nu eigenlijk gejailbr.... of niet graag uw mening alvast fel bedankt voor de hopelijk komende reakties |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik krijg ook dezelfde probleem, heb jij dat opgelost zo ja hoe?
|
|
||||
|
||||
Gewoon even een harde reset proberen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Camera geeft zwart beeld | Mypod | iPhone algemeen | 4 | 18-01-11 14:23 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
scherm niet zwart tijdens bellen | dureco | iPhone algemeen | 0 | 03-03-10 15:10 |
zwart scherm na openen cydia | litmanen10 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 15-01-09 21:44 |
Oplossing gezocht! Bij zwart scherm(dus stand-by) kan ik vaak niet gebeld worden!! | speeds | iPhone algemeen | 3 | 08-04-08 01:32 |
|
|