fout 3194 met GEEN jailbreak op de iphone 3gs discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Alles, maar dan ook alles geprobeerd wat hier op het forum gezegd wordt maar niets werkt. Of het moet zijn dat ik iets verkeerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fout 3194 met GEEN jailbreak op de iphone 3gs
Dag,
Alles, maar dan ook alles geprobeerd wat hier op het forum gezegd wordt maar niets werkt. Of het moet zijn dat ik iets verkeerd doe. Ik wil van 4.1 naar 4.3.3 Het volgende heb ik geprobeerd: *# 74.208.10.249 gs.apple.com toegevoegd/verwijderd herstart van PC gedaan. * In DFU geprobeerd en zonder * Inhoud van het bestand host verwijderd Misschien nog wel wat meer dingen, maar niks heeft geholpen. Ik bedenk me wel dat ik eerder dit jaar heb geprobeerd een jailbreak uit te voeren maar me dit toen niet is gelukt vandaar dat ik een update uit wou voeren naar 4.3.3 en dan via jailbreakme.com mijn iPhone wou jailbreaken. Kan iemand me verder helpen? Ik ben ten einde raad! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die regel met dat hekje is commentaar. Er in of er uit maakt dus niets uit.
Heb je wel SHSH blobs voor 4.3.3? Zo niet: mission impossible!
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoniet, wat is een andere oplossing? Kan namelijk niet geloven dat ik voor de rest deze iPhone aan deze update vast zit. Overigens een andere laptop geprobeerd en ook dat had geen succes. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Geen SHSH? Mission Impossible! |
|
|||
|
|||
je kan altijd nog iFaith proberen, voor de SHSH voor 4.3.3.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben er ook dagen mee bezig geweest met mijn iphone 4 en niet gelukt want ik kon de shsh blobs niet hebben van 4.3.3 omdat ik de telefoon nieuw gekocht heb vorige week vrijdag. Uit eindelijk heb ik maar geupdate naar 4.3.4, ik zie dat jij geen jailbreak hebt waarom wil je dan perse 4.3.3 ? Ik heb mijn Iphone nu met een theterd jailbreak, niet ideaal maar beter als niets
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je kunt met iFaith niets "maken"; alleen de SHSH blob opslaan van de release die je nu op je gejailbreakte iPhone draait...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update fout: 1015, 3194 | calvinbenik | iPhone algemeen | 3 | 21-07-11 14:47 |
error 3194 op NIET gejailbreakte iphone 3gs | dendirk | iPhone algemeen | 12 | 01-06-11 18:00 |
Geen Cydia te vinden na jailbreak 3gs ios4.1 met Sn0wbreeze. | renzokos2006 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-09-10 23:09 |
iPhone: update 3gs van 3.1.3 naar 4.0 geeft 3194 error | hockeyboer | Jailbreak | 4 | 11-09-10 23:00 |
3GS na jailbreak blackrain geen ontvangst meer met HI | mikeness | Archief | 1 | 02-12-09 19:03 |
|
|