4.3.3 erop zetten of 4.3.5 jailbreaken?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi lezers, Ik heb dit forum uitgespit maar kon mijn probleem niet vinden, staat het er wel op, alvast mijn excuses. Ik zit namelijk met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4.3.3 erop zetten of 4.3.5 jailbreaken??
Hoi lezers,
Ik heb dit forum uitgespit maar kon mijn probleem niet vinden, staat het er wel op, alvast mijn excuses. Ik zit namelijk met het volgende, heb een Iphone4 met 4.3.2 met jailbreak. Mijn Iphone werkt niet naar behoren dus wil graag een upgrade doen maar wanneer ik mijn Iphone met Itunes verbind kan ik alleen naar 4.3.5 upgraden. Ik weet niet hoe je de 4.3.5 jailbreakt, wel de 4.3.3. Alleen kan iemand mij uitleggen hoe ik de 4.3.3. op mijn Iphone zet. Ik heb wel een .ipsw gedownload alleen weet ik niet hoe ik die op mijn Iphone kan krijgen. Of weet iemand hoe ik de 4.3.5 kan jailbreaken. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, alvast bedankt. Romy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lees de andere actieve topics van vandaag eens...
Hen je 4.3.3 SHSH blobs? |
|
|||
|
|||
Ik kon mijn probleem niet vinden, wel downgraden maar dat wil ik ook niet.
Nee dat heb ik niet .. |
|
||||
|
||||
Dan kun je niet meer naar 4.3.3...
|
|
|||
|
|||
Maar ik heb nu 4.3.2 dus heb nooit 4.3.3 gehad?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ow oke dan gaat t over
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met aplicaties erop zetten | suvtje | iPhone Apps | 3 | 30-11-10 16:01 |
iphone 3gs muziek erop zetten | adanaliii-umut | Odido (T-Mobile) | 4 | 16-10-09 19:18 |
Iphone 3g 2.1 unlocken en firmware 3.0 erop zetten? | alachbaklava | Archief | 2 | 15-06-09 16:04 |
na 2.0.2 erop zetten error 6 fout. | pascalbrouwers | iPhone algemeen | 31 | 29-10-08 15:55 |
Applicatie via SSH erop zetten | Basjee | Archief | 1 | 19-08-08 14:28 |
|
|