//

bleutooth na jailbraik

bleutooth na jailbraik discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je je iphone hebt gejailbroken, is dan ook de bluetooth functie geschikt om met andere mobiele telefoons, gegevens uit te wisselen zoals sms-tones en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-11, 11:35
mar06 mar06 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 3
Standaard bleutooth na jailbraik

Als je je iphone hebt gejailbroken, is dan ook de bluetooth functie geschikt om met andere mobiele telefoons, gegevens uit te wisselen zoals sms-tones en beltones?
Heb nu versie 4.3.5 en aangezien ik nogal moeite heb met ingewikkelde computer termen, wacht ik op een untethered jailbreak (zo dat is eruit...)
alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-11, 11:56
djzillion djzillion is offline
• iOS 7.0.6
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 27
Standaard

bluetooth program werk niet meer om sms-tones en beltones met andere mobiele uit te wisselen!
  #3  
Oud 30-07-11, 12:49
mar06 mar06 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor je antwoord, het werkt nu niet, dat weet ik, alleen bijvoorbeeld met mijn parrot in de auto, ik hoopte eigenlijk (als digibeet) dat het na het jailbreaken wel zou kunnen, ben teleurgesteld in mijn dure iphone op dit punt. Uiteraard kwam ik er al heel snel achter (na aankoop uiteraard), dat bluetooth dus niks voorstelt, niet wat iedereen denkt. Ik heb de teleurstelling meer gelezen hierover. Misschien heeft jailbreaken voor mij helemaal geen zin, ik doe mijn best om mij zoveel mogelijk "in te lezen" om dan op termijn te beslissen wat ik doe en wie weet stap ik dan maar over op een andere telefoon (galaxy).

Ik vind het trouwens zowiezo shit om te moeten "jailbreaken" om met je iphone alle dingen te kunnen die je gewoon met een andere telefoon ook kan zonder "ge....". Laten we eerlijk zijn wat is nou de meerwaarde boven een andere telefoon? Zeg het maar.....
Wil niemand beledigen maar ik ben nu even teleurgesteld!

Laatst gewijzigd door mar06; 30-07-11 om 13:05.
  #4  
Oud 04-08-11, 00:02
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Ik heb zo'n "andere telefoon" gehad en heb een tijdje in dat circuit gezeten.
Waarom, denk je, gaan veel eigenaren "rooten" om "alles" te kunnen? 't Is niet alles goud wat blinkt ...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bleutooth en Wi-Fi Fietske Wi-Fi 11 27-05-11 12:26
Iphone 4 bleutooth conner iPhone algemeen 0 21-01-11 01:11
bleutooth Flipke1405 iPhone algemeen 0 28-11-10 14:35
Bleutooth downer Archief 1 13-03-10 14:43
Bleutooth inschakelen macmaccie iPhone algemeen 3 01-12-07 16:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:04.