Gaan mijn bestanden verloren bij een upgrade discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik weet zeker dat deze vraag al 1000x voorbij is gekomen...alleen ik kan er nergens iets over lezen. Mijn iPhone 3Gs zit op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gaan mijn bestanden verloren bij een upgrade
Hallo iedereen,
Ik weet zeker dat deze vraag al 1000x voorbij is gekomen...alleen ik kan er nergens iets over lezen. Mijn iPhone 3Gs zit op dit moment op firmware 4.0.1 en ik wil upgraden naar 4.3.2/3. Mijn SSH is opgeslagen in Cydia en de host is aangepast. Ik kan dus met SHIFT+Herstellen zo upgraden... Nu is mijn vraag...gaan mijn bestanden zoals foto's, video's muziek en contacten ook verloren? Zo ja, wat kan ik dan het beste doen om dit te voorkomen? Alvast bedankt voor het antwoord. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor zo ver ik weet gaan er geen gegevens verloren. Ik heb sowieso van alles een backup dus mocht het mis gaan gelijk over naar de backup. Ik heb meerdere update's gedaan 3g - 3gs en iphone 4 heel erg vaak maar nog geen 1 keer waren de gegevens weg. Succes alvast
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hij wist alles en biedt later de mogelijkheid om een backup terug te zetten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gaan je aangekochte apps verloren als je een nieuwe iPhone koopt? | Striki1990 | iPhone Apps | 3 | 02-10-10 19:34 |
Blijft mijn belgische 3GS unlocked bij firmware upgrade ? | Vashier | Archief | 1 | 09-01-10 18:00 |
TomTom op een andere iphone syncen zonder dat gegevens verloren gaan... | zuhoor | iTunes | 9 | 31-08-09 18:15 |
Zogenaamde synchronisatie m ander toestel wrdr gegevens verloren zullen gaan, oplos? | YvonneP | iTunes | 0 | 24-08-09 13:53 |
Jailbreaken en Unlocken, gaan mijn bestanden verloren? | iPhone3G-er | Archief | 1 | 11-07-09 13:19 |
|
|