Jailbrake 4.3.5 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) lol, een ander soort DFU ... Vaag allemaal, die uitleg van jou. Het Dev-team slaagt er niet in te doen wat jij dus wel kan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
lol, een ander soort DFU ...
Vaag allemaal, die uitleg van jou. Het Dev-team slaagt er niet in te doen wat jij dus wel kan. Laat die tutorial maar komen. Tot zover geloof ik er niets van, maar voorlopig krijg je het voordeel van de twijfel ... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik verdiep mij ontzettend in jailbreaken, het is een enorme hobby van me, dus geloof me nou maar dat ik me zeer goed kan redden in het wereldje van de Jailbreaks.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dus, kom maar op met die tutorial en verbaas mens en dier ...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Goed, dan toon ik de iPhone 5 als jij je tutorial post, want ik test het nieuwe toestel al een maand.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Goed, alle gekheid op een stokje ...
als jij je dan echt zo verdiept in het hele jailbreak gebeuren en het echt een hobby is dan moet je met zo een "doorbraak" toch echt wel naar buiten komen. Het feit dat je het alleen voor jezelf wil houden maakt het allemaal ongeloofwaardig. Een stap in die richting geeft je eeuwige roem in de scène, dus waarom dan rond de pot draaien. Contacteer het dev-team, stel ze je methode voor. Ze gaan heus niet met jouw credits lopen (ik heb ook al "kudos" van Musclenerd gekregen, al was het niet geheel terecht ...) Dit moet iets zijn waar je trots zou moeten op zijn, want dit is waar heel wat mensen zitten op te wachten. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ja, dat vermoedde ik al...
Maar ook in Pwnd DFU mode heb je (partiële) SHSH blobs nodig: Dev-Team Blog - redsn0w iOS5beta Ben dus nog steeds benieuwd naar jouw ontdekking!
|
|||
|
|||
Ook ik krijg het niet voor elkaar om terug te gaan van 4.3.5 naar 4.3.3 ondanks dat ik de SHSH opgeslagen heb van die firmware. Echt vanalles al geprobeerd. Soms begint hij wel aan het herstel maar dan krijg ik op drie kwart een fout melding. Dat zijn telkens andere foutmeldingen.Nogmaals ik heb zeker de SHSH blobs op pc staan en die waren tijdens de jailbreak die ik had toen er 4.3.3 opstond ook zichtbaar als Cydia open stond. Ik zit nu echt met mijn handen in het haar want ik weet er echt niet uit te komen. iemand misschien toch het tipje waardoor het misschien toch kan lukken?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Huidige iPhone is helaas overleden. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
De eerste reactie daar is al raak!
Waarom zou je TU nog nodig hebben als je geen SHSH blobs hebt? |
|
|||
|
|||
nja ik poste maar alleen waar ik dacht dat die't over had
Zelf wacht ik wel tot ios5 uitkomt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G downgraden? Jailbrake | kaasdebaas | iPhone algemeen | 0 | 07-01-11 18:15 |
jailbrake | zanderover | Jailbreak | 2 | 28-11-10 14:23 |
jailbrake nodig? | Mad Hankey | Jailbreak | 9 | 15-07-10 17:56 |
Jailbrake 3.1.3 firmware 5.12.01 | tazzie001 | Jailbreak | 1 | 14-05-10 19:15 |
iPhone: jailbrake problemen | oudesluys | Jailbreak | 3 | 29-09-09 21:38 |
|
|