shsh files van vorige eigenaar voor downgrade discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 4 met de volgende settings: firmware 4.3.5 modemfirmware: 04.10.01 De telefoon geeft continue "geen service" aan. Dus is waarschijnlijk uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
shsh files van vorige eigenaar voor downgrade
Hallo,
Ik heb een iphone 4 met de volgende settings: firmware 4.3.5 modemfirmware: 04.10.01 De telefoon geeft continue "geen service" aan. Dus is waarschijnlijk uit het buitenland afkomstig en gelocked....(zou lock vrij zijn, maar goed) Deze wilde ik downgraden om daarna een jailbreak te doen. Daarvoor zijn shsh files nodig heb ik begrepen. Nu heb ik tinyumbrella geinstalleerd en zie tot mijn verbazing als saved SHSH's 3 files staan. Waaronder ook de 4.3.3 !! Kan ik nu een downgrade doen? Of kan dit met modemfirmware: 04.10.01 zowiezo niet? Laatst gewijzigd door XIII; 29-09-11 om 13:23. Reden: Gevey is strafbaar |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt een baseband niet downgraden en moet dus op zoek naar een IMEI unlock.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
account verwijderen van vorige eigenaar iPhone | sabine1970 | iPhone algemeen | 2 | 29-12-10 22:01 |
ipod touch van 4.1 naar 4.0 met shsh files | hoii | iPhone algemeen | 0 | 10-09-10 16:00 |
Shsh files verdwenen van server saurik? | pieterwillems | iPhone algemeen | 2 | 26-08-10 14:41 |
shsh files opslaan voor een iPhone 3g ????? | mastermark | Jailbreak apps en thema's | 1 | 15-08-10 01:11 |
Nieuwe Iphone met SMS abo van vorige eigenaar? | icepick | Odido (T-Mobile) | 1 | 02-08-10 09:08 |
|
|