Wat te doen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 3GS, 06.15.00. Gejailbreaked geweest, Cydia eraf gehaald, unlocked via T-Mobile, via veel omwegen draaiende gekregen op 4.1. Draaide prima. Kon gewoon aan/uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat te doen
Ik heb een 3GS, 06.15.00. Gejailbreaked geweest, Cydia eraf gehaald, unlocked via T-Mobile, via veel omwegen draaiende gekregen op 4.1. Draaide prima. Kon gewoon aan/uit zetten, liep prima. Kon alleen niet updaten. Kreeg ik error 1015 in de iTunes op mijn iMac.
Met iOS 5 in het zicht wilde ik toch updaten, dus alles geprobeerd. Hostfile aangepast enz. Ik kreeg de foon altijd wel weer aan de praat via de FixRecovery van TinyUmbrella, maar nu niet meer!! Ben al twee dagen bezig... Nu maar geprobeerd met REDSNOW maar krijg hem niet aan de praat. Of hij blijft plakken op de ananas of hij doet het even en loopt dan vast. Wie helpt me, wat te doen????
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Maak eens een custom firmware zonder baseband.
|
|||
|
|||
Hoe doe ik dat????
|
|
||||
|
||||
Met PwnageTool.
In sommige oudere als belangrijk gemarkeerde jailbreak topics staat uitgebreide uitleg in de eerste post. Succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Wat te doen nu? | Elvan | Jailbreak | 15 | 10-01-11 00:14 |
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? | tom91 | iTunes | 2 | 25-12-10 16:25 |
Gejailbreakt, Wat nu? Wat kan ik allemaal doen? | umiyz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-05-10 16:21 |
Help,wat te doen? | Deborahk | Archief | 4 | 21-10-08 13:21 |
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? | Pietje123456 | Archief | 11 | 15-10-07 11:48 |
|
|