//

T-Mobile UK simlock, hoe officieel unlocken?

T-Mobile UK simlock, hoe officieel unlocken? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb een probleem waar ik echt niet meer uitkom. Ik heb een T-Mobile UK iPhone 4 met simlock. Momenteel gebruik ik het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-10-11, 19:21
smeyer smeyer is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 33
Standaard T-Mobile UK simlock, hoe officieel unlocken?

Hallo mensen,

Ik heb een probleem waar ik echt niet meer uitkom.
Ik heb een T-Mobile UK iPhone 4 met simlock. Momenteel gebruik ik het met een onofficiele unlock/jailbreak (4.2.1). Ik wil mijn toestel echter graag officieel laten unlocken. Ik heb daarvoor al contact opgenomen met T-Mobile UK. Het kost ongeveer 15 pond en dan kunnen ze het laten unlocken. Alleen moet je dan een UK creditcard of debit card hebben. Ik heb geen van beide. Je kan op geen enkele andere manier betalen. Weet iemand een andere manier om mijn toestel officieel simlock vrij te krijgen? Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-11, 20:47
NicklasCortez NicklasCortez is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

Hey smeyer ik heb precies het zelfde probleem.

Ik heb dan 4.3.5 er op staan en werk nu met de Turbo sim maar wil graag updaten naar ios5 en niet meer 112 bellen als ik een reboot doe.

Dus ja iemand een suggestie om een UK Tmo iphone 4 te unlocken.
  #3  
Oud 30-10-11, 21:02
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Kijk eens hier, kost wat maar lost wel je probleem permanent op.
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #4  
Oud 30-10-11, 21:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL Bekijk bericht
Kijk eens hier, kost wat maar lost wel je probleem permanent op.
Inderdaad, het kost wat Bijvoorbeeld, 95 USD om een T-Mobile NL iPhone 4 te unlocken Maar voor het overige is die toko wel betrouwbaar denk ik.
  #5  
Oud 30-10-11, 21:34
NicklasCortez NicklasCortez is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

Ben ik het mee eens, ik zie ook iemand op markt plaats met diverse advertenties die voor 80 euro de Tmobile UK IMEI unlock doet. Nu werkt de telefoon prima en heb ik niets te klagen maar wil wel graag over naar de laatste officiele updates. Wel zo fijn.

Offtopic:

iPhone 4S 64GB (Zwart) [FW: 5.0] [Jailbreak: Nee] Zoo! doe maar duur. Ik hoop een los toestel anders betaal je je blauw aan een abbo.

Back ontopic.
  #6  
Oud 01-11-11, 00:38
maart85 maart85 is offline
• iOS 2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 8
Standaard

Het unlocken van een iPhone 3G/3GS/4 van T-Mobile UK is erg simpel en hoeft helemaal niet veel te kosten. Ik was ultrasn0w zat (incompatibliteits problemen met de oude basband inc nieuwere firmwares etc) en heb besloten om het op de officiële manier te doen.
Heb dit gedaan met een T-Mobile pay as you go simkaart, al weer een half jaar geleden ongeveer.

Met 15 pond (online) de simkaart opgewaardeerd, een telefoontje met de simkaart gepleegd en ik kon hem vervolgens unlocken door het aan te vragen bij https://twitter.com/#!/TMobileUKhelp. IMEI/SN/telno doorgegeven etc en het was binnen notime gefixed.
Hier wordt het overigens ook bevestigd:
T-Mobile Discussions - Discussions - unlock iphone 4 tmobile orange uk simlocked

Ik heb dan ook nu nog een T-mobile Micro simkaartje over. Voor 10 euro inc verzendkosten van me over te nemen, ik doe er toch niets meer mee, staat ook nog een paar pond op. Als iemand interesse heeft, kan je me een PB sturen!
Kan ie morgen nog eventueel op de post!
Groetjes!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 november 2011 om 00:44 ----------

  #7  
Oud 04-11-11, 11:41
smeyer smeyer is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maart85 Bekijk bericht
Het unlocken van een iPhone 3G/3GS/4 van T-Mobile UK is erg simpel en hoeft helemaal niet veel te kosten. Ik was ultrasn0w zat (incompatibliteits problemen met de oude basband inc nieuwere firmwares etc) en heb besloten om het op de officiële manier te doen.
Heb dit gedaan met een T-Mobile pay as you go simkaart, al weer een half jaar geleden ongeveer.

Met 15 pond (online) de simkaart opgewaardeerd, een telefoontje met de simkaart gepleegd en ik kon hem vervolgens unlocken door het aan te vragen bij https://twitter.com/#!/TMobileUKhelp. IMEI/SN/telno doorgegeven etc en het was binnen notime gefixed.
Hier wordt het overigens ook bevestigd:
T-Mobile Discussions - Discussions - unlock iphone 4 tmobile orange uk simlocked

Ik heb dan ook nu nog een T-mobile Micro simkaartje over. Voor 10 euro inc verzendkosten van me over te nemen, ik doe er toch niets meer mee, staat ook nog een paar pond op. Als iemand interesse heeft, kan je me een PB sturen!
Kan ie morgen nog eventueel op de post!
Groetjes![COLOR="SlateGrey"]

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 november 2011 om 00:44 ----------
En dat online opwaarderen kan ook zonder (UK) creditcard?
  #8  
Oud 04-11-11, 11:57
NicklasCortez NicklasCortez is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

Waarom zou je op waarderen het is puur om te unlocked.
  #9  
Oud 04-11-11, 12:41
smeyer smeyer is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NicklasCortez Bekijk bericht
Waarom zou je op waarderen het is puur om te unlocked.
Omdat het unlocken 15 pond kost en het naar mijn weten dan van je tegoed wordt afgeschreven. Correct me if i'm wrong..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: at&t iphone officieel unlocken richard250 Unlock 1 15-10-10 21:14
iPhone 3GS: nieuwe baseband hoe officieel laten unlocken chollie Unlock 2 11-10-10 14:58
iPhone 3G: Iphone officieel unlocken lukt niet Mickers Unlock 4 07-10-10 19:16
Hoe check ik of een iPhone 3G officieel unlocked is? DutchVince iPhone algemeen 16 23-02-10 21:46
iPhone 3G: Modelnr. en officieel unlocken! Slontje Unlock 3 20-10-09 23:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:07.